Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg lurer på egentlig om mange damer mener at det er feil at mannen er yngre en henne? jeg har truffet nylig en dame som er 2 år eldre en meg og vi er i starten av 20 årene så har alder noe å si?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud,dette er som barneskolen igjen.

2 års forskjell er ikke å merke engang!

Anonym poster: 3af957e756b45340dd0c6f7083477bfc

• Liker 4
Skrevet (endret)

Joda vet jo det selv, men man vet jo ikke hva den andre personen tenker da, men igjen så ser jeg ut som om jeg er mellom 18-20 så vil si enda yngre igjen

Endret av crazypower
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det må du nesten spørre henne om. 2 år er en liten forskjell, men for noen vil det ha betydning for andre ikke.

Skrevet

For meg tror jeg det ville det føltes litt rart, men det kommer jo helt sikkert an på fyren! Er han moden i hodet og liker jeg ham godt, har det kanskje ingenting å si. Litt vanskelig å vite før jeg er i situasjonen selv.

AnonymBruker
Skrevet

Alder er ikke bare et tall. Men to år har ingen betydning når dere begge er voksne.

Anonym poster: 67330d3f0644584490384971cf226ed0

• Liker 2
Gjest Luriel
Skrevet

Alder er ikke bare et tall nei, men to år er da helt uvesentlig. :)

Skrevet

Men ja føler meg moden nok til å ha eldre dame faktisk er bare hvordan hun ser på meg da

Gjest Snyltefluen
Skrevet

2 år eldre eller 2 år yngre spiller ingen rolle.

• Liker 1
Skrevet

Spiller INGEN rolle. :) Jeg kjenner maaaaange par der jenta er eldst.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en fyr som er 7 år yngre enn meg. Han er også i begynnelsen av tjueårene! Vi har aldri syntes det har vært noe rart! Kommer an på hvordan man selv føler seg. Han er veldig voksen av seg og vi har det kjempe gøy sammen.

Anonym poster: 7b26f7606225b4c1e08054747b51c4ce

• Liker 1
Skrevet

Ikke når det er snakk om to år. Så lenge dere trives sammen, så spiller det ingen rolle om du er to år yngre enn hun. Kjør på! :)

AnonymBruker
Skrevet

Men ja føler meg moden nok til å ha eldre dame faktisk er bare hvordan hun ser på meg da

Dude, det er bare snakk om to år, slapp av.

Anonym poster: 3b3575df6e47ed419f64686066f4c032

AnonymBruker
Skrevet

Dude, det er bare snakk om to år, slapp av.

Anonym poster: 3b3575df6e47ed419f64686066f4c032

Dude, hvor er bilen min ?

Anonym poster: 8712461256f7d7c8c4ef4767e9cebd80

• Liker 1
Skrevet

Herregud. 2 år. Det er jo ingenting

AnonymBruker
Skrevet

Herregud. 2 år. Det er jo ingenting

jo,han går i marihønegruppen og hun er i apekattgruppen i barnehagen! kommer ikke til å funke.

Anonym poster: c1fcb85ea5af9aea57e7181eb795c691

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldersforskjell merkes ikke, men "modenhetsforskjell/erfaringsforskjell" merkes godt. Med andre ord; alder betyr ingenting, men hvordan man er som person og om man er på samme "nivå/sted i livet betyr mye. Så passer dere sammen, vil ikke alderen ha noe å si.

Anonym poster: bb841edc46c47608561602436c47977e

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Hvis man er voksen for alderen går det fint :)

Gjest Reza08
Skrevet

To år har ingenting å si, uansett hvilken aldersgruppe man er i. Hvis man skal henge seg opp i en marginal forskjell, vil du få mye å gjøre. Blir litt sånne Farmen-tilstander, hvor en av deltakerne gang på gang sier: "Det er de eldre mot de yngre", også er det snakk om få års forskjell. Ikke bry deg om den forskjellen, den er så liten at du ikke legger merke til noe som helst.

Skrevet

Men når aldersforskjellen blir mer enn 10 år da er ikke alder bare et tall lenger.

Lurer virkelig på hvilken tulling det var som skapte denne myten om at alder bare er et tall.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...