Flynn Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Synes du det er ok at kjæresten din klemmer andre jenter? Og småflørter?
Gjest Stronger Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Han er ikke en "klemmeperson", så jeg tror det ville blitt litt rart..
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Min synes ikke det er greit at jeg gjør det, selv om jeg er klemmeperson... Og jeg flørter ikke bevist, jeg bare "er". Har null forståelse for når damer flørter tilbake, så vanskelig å ikke "flørte" når jeg aldri går inn for å gjøre det. Men hun synes at jeg gjør det. Anonym poster: 5b37bf6a01dc8e70cc48630276e5dee4
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Ja synes begge deler er helt i orden, klemming er jo helt naturlig og flørting er greit så lenge det er uskyldig og ikke betyr noe.
Infinite Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Så lenge det er en helt vanlig klem, så er det greit, men jeg ville begynt å lure hvis det var en klem som dro ut i det uendelige.
Djungelvrål Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Em klem må han få lov til å gi, men småflørting nei! Nå har jeg ikke det problemet, samboeren min er kjempestraigth sånn. Han hadde ikke vært utro med en annen jente om han så hadde vært alene med en på en øde øy! (litt satt på spissen)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Spørs hvem jenta er, hvilken tone de har.. Småflørting kombinert med klem er IKKE ok! Anonym poster: 2e07588cdeb13625b49ee2a3c85f465e
Jade Skrevet 8. mai 2013 #9 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Er han en naturlig klemme-type, så er det vel greitt? Flørting betyr for meg å være vennlig med et glimt i øyet. Mot begge kjønn. Hvis du med flørting mener mer "oppsjekking", så er det selvsagt ikke greitt. Alt kommer vel egentlig an på hvilke grenser dere blir enige om dere i mellom. For meg er det helt naturlig å klemme kompiser (men ikke "hele tiden". Det er sånn hilsen hvis det er lenge siden jeg har sett de), og ha en flørtende (vennlig) tone. Men jeg har verdens beste kjæreste og kunne aldri gjort noe for å gjøre han sjalu eller såre han. Og det vet alle kompisene mine også Endret 8. mai 2013 av Jade
Gjest Lufj Skrevet 8. mai 2013 #10 Skrevet 8. mai 2013 Klemming syns jeg er helt greit, men det spørs på alle forhold. En venninne av meg er sammen med en gutt og begge de to blir veeeldig fort sjalu. Så ingen av de liker at den andre personen klemmer, drar på fest, henger med andre venner av motsatte kjønn. Syns dette er ganske drøyt jeg da. Jeg og kjæresten min er ikke like sjalu, og jeg syns det er helt greit at han henger med venninnene sine, klemmer dem, tuller med de osv. Han var jo sånn før vi ble sammen, så hvorfor forandre det? Hvis han ikke hadde følelser for de før meg, har han vel hvertfall ikke det nå. Syns han det er greit at duu klemmer og småflørter med gutter?
pipegakk Skrevet 8. mai 2013 #11 Skrevet 8. mai 2013 Det kommer helt an på. Min kjæreste er slik som ikke klemmer så mye, og når han klemmer folk han kjenner eller sine kamerater, tar han den klassiske enarmede klemmen. Hadde han derimot klemt ei jente og lagt armene sine skikkelig godt rundt henne, lenge, så hadde jeg synes det var... ganske rart.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #12 Skrevet 8. mai 2013 Em klem må han få lov til å gi, men småflørting nei! Nå har jeg ikke det problemet, samboeren min er kjempestraigth sånn. Han hadde ikke vært utro med en annen jente om han så hadde vært alene med en på en øde øy! (litt satt på spissen) Hva om han hadde vært på en øde øy med denne jenta uten mulighet til å komme tilbake til sivilisasjonen? At det hadde oppstått total atomkrig mens han var der slik at han hadde mistet alle muligheter til å kontakte deg, og at alle muligheter til å komme seg hjem hadde blitt borte. Ville det da vært greit? Anonym poster: 63eb77dac02ffebcbfd4f56232f1ea69
Flynn Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #13 Skrevet 8. mai 2013 Interessante svar, takk! Jeg tror kanskje jeg er litt FOR sjalu... Fikk høre av en kompis at kjæresten min hadde vært ganske flørtete med en 8 år yngre jente enn han på jobben. Kompisen min sa at han hadde tullet mye og klemmet på henne en god del... Han var veldig sånn før vi ble sammen, veldig flørtete og glad i jenter, men sluttet vel egentlig med det etter at vi hadde vært sammen en stund. Var ihvertfall det han lovte meg. Så når kompisen min sier at han har sett dette får jeg en dårlig følelse inni meg og blir rett og slett sjalu og lei meg. Virker som om han bare gjør sånt når jeg ikke er tilstede. Og det gjør vondt for meg å få vite... - TS
Infinite Skrevet 9. mai 2013 #14 Skrevet 9. mai 2013 Interessante svar, takk! Jeg tror kanskje jeg er litt FOR sjalu... Fikk høre av en kompis at kjæresten min hadde vært ganske flørtete med en 8 år yngre jente enn han på jobben. Kompisen min sa at han hadde tullet mye og klemmet på henne en god del... Han var veldig sånn før vi ble sammen, veldig flørtete og glad i jenter, men sluttet vel egentlig med det etter at vi hadde vært sammen en stund. Var ihvertfall det han lovte meg. Så når kompisen min sier at han har sett dette får jeg en dårlig følelse inni meg og blir rett og slett sjalu og lei meg. Virker som om han bare gjør sånt når jeg ikke er tilstede. Og det gjør vondt for meg å få vite... - TS Ut ifra det du skriver her, virker du ikke innmari sjalu. Jeg ville også reagert og blitt lei meg hvis jeg hadde fått høre at kjæresten min hadde virket veldig flørtende ovenfor ei annen jente.
Jade Skrevet 9. mai 2013 #15 Skrevet 9. mai 2013 Veldig mye klemming er det ikke rart du blir sjalu over. Når jeg leste klemming, så tenkte jeg at han naturlig klemte jentene som en hilsen, "kjekt å se deg igjen".
Flynn Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #16 Skrevet 9. mai 2013 Åneida, dette er random klemming og tulling mens de begge er på jobb sammen, uten grunn... Jeg blir lei meg av det.. Jeg skjønner ikke hvorfor han gjør det. Og hun er så mye yngre enn han og.. Ekkelt.
Radon Skrevet 9. mai 2013 #17 Skrevet 9. mai 2013 Jeg har ikke noe problemer med at typen min klemmer andre! Han bryr seg heller ikke om at jeg gir klem til andre gutter, en rask klem betyr ikke så mye. Hadde reagert litt om han hadde gitt en annen jente en laaang klem. Småflørting er ikke greit, men det har jeg heldigvis ikke oppdaget at han har gjort heller! Han har mange venninner, men jeg stoler på både venninnene (flere av de er mine bestevenner) og han. Jeg synes ikke at du, TS, høres fryktelig sjalu ut. Jeg hadde også blitt veldig skeptisk!
Flynn Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #18 Skrevet 9. mai 2013 Okai, det er bra. Takk for støtte. Da er det ikke helt irrasjonelt at jeg reagerer på det. Tok det opp med han, og da sa han at det bare var tulling... Og så begynte han å ta opp andre ting og ble sint på meg istedet... Dritt. - TS
Steinar40 Skrevet 9. mai 2013 #19 Skrevet 9. mai 2013 Okai, det er bra. Takk for støtte. Da er det ikke helt irrasjonelt at jeg reagerer på det. Tok det opp med han, og da sa han at det bare var tulling... Og så begynte han å ta opp andre ting og ble sint på meg istedet... Dritt. - TS Angrep er det beste forsvar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå