PrimoFanten Skrevet 8. mai 2013 #1 Skrevet 8. mai 2013 Som titelen indikerer... Hvordan forholder du deg til det som kvinne ? ..blir det tolket veldig negativt at du da ikke kan bruke denne kanalen for å komme innpå og se om det er noe mer å hente f.eks ? Blir det veldig slik at du tenker at denne karen har nok mange skjelett i skapet så best å holde meg unna ? Fyr løs ....
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Hadde ikke tenkt over det, sjekker uansett ikke FB for å finne ut ting om andre.
Chloe- Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Jeg syns det er rart. Jeg tenker automatisk at personen har noe å skjule, er en smule paranoid eller prøver for hardt å være i opposisjon mot samfunnet. Sorry. 2
Bernardette Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 Jeg tenker "Endelig et normalt menneske" jeg da. 10
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Tenker ikke at han har noe å skjule nødvendigvis, har faktisk datet en uten facebook. Han har fått seg det nå, da. Måtte gi opp til slutt Tror mange av de som ikke har det bare bestemte seg litt for å være mot det når det kom ("hva er vitsen, folk skriver bare uinteressant dritt og jeg har heller ikke noe å tilføye"), og så har de holdt seg til det bare på trass, for å ikke tape ansikt/bli en av saueflokken/gå tilbake på det man sa osv. Det eneste litt dumme er at man mister en kommunikasjonskanal. Jeg sitter mye på PC både på jobb og hjemme, og chatter litt sporadisk på FB eller bruker det til å fyre av en melding/link til en person om noe jeg synes er morsomt/interessant/relevant, eller sender melding om når vi skal møtes i helgen eller hvilken film vi skal se på kino eller whatever. Jeg savnet dette kontaktpunktet litt når jeg møtte en uten FB, FB messenger er en uformell og enkel måte å være bittelitt "in touch" daglig. Anonym poster: 4e243e8486369ea14b655782f87886ba 3
Nettinettet Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Jeg synes det er helt greit at en mann på 32 ikke har Facebook, eller er aktiv der inne. Det forteller meg at han har mange andre ting han holder på med. Men det tar også lengre tid for meg å finne ut om jeg liker han, eller hvem han er. For det finner man ganske raskt ut når han er aktiv på facebook.. Måten han kommenterer og hva han kommenterer sier mye om en person. På samme måte som folk finner raskt ut hvem jeg er, hvilke verdier jeg har og hva jeg holder på med. Fordi jeg er veldig aktiv på Facebook. 1
Gjest Phoenix Skrevet 8. mai 2013 #7 Skrevet 8. mai 2013 Jeg bruker facebook til chatting, og kun det. Minimalt med atatuser, bilder og alt det der. Det er et hysteri med facebook, syns jeg. Så, når det er sagt, så ville jeg heller tatt det positivt om en mann ikke hadde hatt facebook. 5
Pinkee Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Hvis det var en aktiv mann med flere fritidsintresser, så hadde jeg vel bare tenkt at han ikke hadde tid til FjaseBoka. Hvis det derimot var snakk om en arbeidsledig som hang på pc'n hele dagen likevel, da tror jeg at jeg hadde blitt mer skeptisk.
PrimoFanten Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2013 Hadde ikke tenkt over det, sjekker uansett ikke FB for å finne ut ting om andre. Hehe neida sikkert aldri =) 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #10 Skrevet 8. mai 2013 Hvis det derimot var snakk om en arbeidsledig som hang på pc'n hele dagen likevel, da tror jeg at jeg hadde blitt mer skeptisk. Hvis han var en arbeidsledig som hang på pcen hele dagen så ville jeg reagert langt mer på det enn på om han har facebook-side eller ei. Anonym poster: c00bbc0ebb1c115e7f7e157d0a1d73e3 5
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mai 2013 #11 Skrevet 8. mai 2013 Hehe neida sikkert aldri =) Nei, jeg har faktisk aldri sjekke noen i en datingfase. Jeg bruker FB utelukkende til private meldinger. Jeg logger meg stort sett på hvis jeg får beskjed om at jeg har fått melding. Og jeg adder ikke tilfeldige dater som venner, det skjer kun etter at det har blitt et forhold. Har vel noen ganger sjekket bildene til kjærestene mine da det er morsomt å se eldre bilder av dem, men utover det interesser jeg meg ikke for FB.
PrimoFanten Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #12 Skrevet 8. mai 2013 Jeg synes det er helt greit at en mann på 32 ikke har Facebook, eller er aktiv der inne. Det forteller meg at han har mange andre ting han holder på med. Men det tar også lengre tid for meg å finne ut om jeg liker han, eller hvem han er. For det finner man ganske raskt ut når han er aktiv på facebook.. Måten han kommenterer og hva han kommenterer sier mye om en person. På samme måte som folk finner raskt ut hvem jeg er, hvilke verdier jeg har og hva jeg holder på med. Fordi jeg er veldig aktiv på Facebook. Bør vel skille mellom det å være representert på FB, være overaktiv eller ikke på FB i det hele tatt. Tror nok kanskje da at jeg etterhvert må få opp facebook side / med rutine til å gjøre noe med den til en gang i uken optimalt sett ? mhmm...
PrimoFanten Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #13 Skrevet 8. mai 2013 Jeg tenker "Endelig et normalt menneske" jeg da. Såpass utradisjonelt at jeg kan se et snev at ironi her =)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #14 Skrevet 8. mai 2013 Hadde kanskje antatt at han er typen som er mye ute og ikke sitter inn med pcen. Kunne også ha syns det er greit, da facebook er ofte årsaken til utroskap Anonym poster: e2c4add0990a22b064cfa626ce6e6a12
PrimoFanten Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #15 Skrevet 8. mai 2013 Jeg syns det er rart. Jeg tenker automatisk at personen har noe å skjule, er en smule paranoid eller prøver for hardt å være i opposisjon mot samfunnet. Sorry. Hvor gammel er du ? Man kan "skjule" ting selv om man har en FB profil ? .det finnes en risiko i at mye av det som kan tolkes derfra kan brukes mot en selv. F.eks gjennom rykter til arb-giver osv ... 3
Chloe- Skrevet 8. mai 2013 #16 Skrevet 8. mai 2013 Hvor gammel er du ? Man kan "skjule" ting selv om man har en FB profil ? .det finnes en risiko i at mye av det som kan tolkes derfra kan brukes mot en selv. F.eks gjennom rykter til arb-giver osv ... 25. Her understreker du poenget mitt med at folk som ikke har Facebook for eksempel kan være litt paranoide. Utøver man normal nettvett bør man ikke gå å bekymre seg for alle verst tenkelige scenarioer. Jeg kan la arbeidsgiver se min profil uten problem. Men om jeg så skulle ville skjule noe har man jo også den muligheten, det skriver du jo tilogmed selv. 2
Kraula Skrevet 8. mai 2013 #17 Skrevet 8. mai 2013 Jeg er 23 og har heller ikke Facebook, synes det er helt greit, tenker ikke over det. 3
Purple Basil Skrevet 8. mai 2013 #18 Skrevet 8. mai 2013 Synes det er et stort rungende pluss jeg da:) Jeg blir glad om jeg treffer en mann som ikke har facebook 5
super-s Skrevet 8. mai 2013 #19 Skrevet 8. mai 2013 Jeg skal innrømme at jeg synes det er litt rart når folk ikke er på facebook (sikkert siden jeg er avhengig selv), men jeg tenker vel på det i ett minutt før jeg kommer over det. Det er ingen hindring hvis jeg møter en fyr jeg liker godt!
Nettinettet Skrevet 8. mai 2013 #20 Skrevet 8. mai 2013 Bør vel skille mellom det å være representert på FB, være overaktiv eller ikke på FB i det hele tatt. Tror nok kanskje da at jeg etterhvert må få opp facebook side / med rutine til å gjøre noe med den til en gang i uken optimalt sett ? mhmm... Jeg synes det er viktig å ikke være på Facebook fordi man føler man må. Da kan man eventuelt opprette en profil og ha noen bilder over hvem man er, og hvordan livet har blitt for gamle kjente og for nye bekjente. Og ha muligheten til å se hvem andre er når man ønsker å finne ut av det. Facebook er hva man gjør det til selv, om man ønsker innblikk i andre liv, om man ønsker å dele fra eget liv, om man ønsker å fremheve merkevarer man har, om man ønsker å skape nye nettverk eller benytte seg av facebook gruppene for å få nyttig informasjon om hva som skjer.. Mange føler nok en irritasjon over at facebook f.eks er den plassen man får invitasjoner til ting nå, men jeg tror man må ha en forståelse for at det er enklest for mange siden "alle" er der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå