Veslejenta Skrevet 4. april 2004 #1 Skrevet 4. april 2004 Jeg har nå jobbet som vikar innen et yrke jeg ikke har utdanning i siden september men er uten jobb etter påske. Har fått tilbud om å jobbe videre et annet sted, men har sagt at jeg gjerne vil ta kontakt med noen vikarbyråer som kan gi meg jobb innen det jeg har utdannelse innen, nemlig IT. Noen som kommer på noen vikarbyråer som spesialiserer seg eller har egen avdeling innen IT? Skal ihvertfall kontakte ElanIT da jeg har fått tlf til en kontaktperson der fra min nåværende kontakt i manpower.
Jinma Skrevet 4. april 2004 #2 Skrevet 4. april 2004 Xtra Personell og it-vikar Feks.. Ellers har du feks Raadhuset og disse andre som driver mer med headhunting. Hvis du skal søke it-jobb så er det endel både på Jobworld og aetat, og markedet for oss som driver med slike ting begynner å bli veldig mye bedre nå. Forøvrig kan det lønne seg å sjekke websidene til firmaer du vet driver med det du har lyst til å holde på med. Det hender ofte at de kun annonserer på egne sider.. Lykke til!
Veslejenta Skrevet 5. april 2004 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2004 Så.. ElanIT Xtra personell IT-vikar Raadhuset Noen flere? Jeg har sendt uendelige mange generelle søknader og går inn på maaange IT-bedrifter sine hjemmesider for å se etter jobber. Så nå ser jeg kun etter vikarbyråer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå