Gå til innhold

I hvilken setting ville du ha likt å bli sjekket opp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skulle vi menn helt si for å fange din oppmerksomhet?

Anonym poster: 623e57efd1e938d09865128b5d60917e

Videoannonse
Annonse
Gjest Kv84
Skrevet

Jeg synes blikket er veldig viktig, og hva han skal si kommer helt an på hvor og hvem han er.

Et "Hei" og veldig sjarmerende smil gjør mye, jeg synes det er lettere om han legger meg til på Facebook, da er han interessert, enn i virkeligheten da det lett kan føre til at man ikke blir mer kjent fordi begge kan misforstå hverandre om vi begge er interessert eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke på jobb i allefall.

Anonym poster: e0a01c591ca046883347d06d2d3555cd

Skrevet

Hvor som helst egentlig. For meg hadde det vært nok med litt small talk og så hadde han spurt om nummeret mitt sånn at vi kunne ta oss en drink eller noe en dag.. "Jeg likte å snakke med deg jeg.. du har ikke lyst til å gi meg nummeret ditt så kan vi treffes å snakke litt mer en dag?" Det forutsetter selvfølgelig at man hadde en liten samtale om noe da.. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På nettet.. :rolleyes:

Anonym poster: dedf12d1c4d798aacfae2c62f4dc7d45

AnonymBruker
Skrevet

På nettet.. :rolleyes:

Anonym poster: dedf12d1c4d798aacfae2c62f4dc7d45

Skrevet

I de fleste. :lur:

Bortsett fra når jeg trener, men sjansen for det er vel forholdsvis liten :)

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Tenker hvor som helst bortsett fra jobb og steder hvor hun faktisk er opptatt med noe hun driver med. Gjelder å finne de riktige tidspunktene. Oppstår det litt kjemi så er jo det bare å spørre om nr? :)

Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

.

Endret av Ny mann
AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har tatt et hint helt håpløst. Hun må gjerne holde meg fast å si; "Jeg vil bli kjent med deg for faen".

Dette er ikke en særlig romantisk ting å gjøre for ei dame.

Anonym poster: 60165be1f379e00fb66367fecde21300

Gjest Ny mann
Skrevet (endret)

Dette er ikke en særlig romantisk ting å gjøre for ei dame.

.

Endret av Ny mann
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å prate helt vanlig om alt mulig. Holde øyenkontakt og faktisk le av den dårlige humoren min, så skjønner jeg at vi har en flørt på gang. Hvis han attpåtil ikke gir seg med å ville ha kontakt så er jo det kjempefint.

Anonym poster: 35b1b366faab2df58df2b61b9ad7f57b

AnonymBruker
Skrevet

Hvor som helst... med unntak av offentlige toaletter, tidlig på døra en søndagsmorgen og slike ting, men det sier vel i grunn seg selv. Forhåpentligvis.

Hvordan er også ganske likegyldig. Kan være det meste fra en übercheesy sjekkereplikk á la "Vet du hvor mye en isbjørn veier? ...Nok til å bryte isen!" til å gå ned på kne for å tilbe meg. Jeg er litt sær, så jeg tar gjerne død baby-vitser eller Saw-sitater, jeg, men det er kanskje ikke det tryggeste om du ikke vet noe om jenta fra før. Dog, dess mer kudos om du gjør det! :laugh:

Kom for øvrig en kar bort til meg en gang i skikkelig svær, tung frakk som spurte om jeg ville kjøpe organer... Når jeg svarte at jeg gjerne byttet en albinomilt mot et kristenmannshjerte fikk han hakeslepp før han erklærte at jeg var den kuleste jenta han hadde møtt. :fnise:

Anonym poster: e9c3c7bce7d9a7e1a661fc3f79256dc4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er greit å ikke forfølge meg når jeg skal på jobb om morgenen, mens du prater om Jesus hvis jeg ikke gir respons, he he

Anonym poster: 35b1b366faab2df58df2b61b9ad7f57b

Skrevet

Over alt! På butikken, langs gata, jobb, skole etc. Syntes menn burde bli tøffere, for jeg er ikke så tøff at jegg sjekker opp randoms! :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Over alt! På butikken, langs gata, jobb, skole etc. Syntes menn burde bli tøffere, for jeg er ikke så tøff at jegg sjekker opp randoms! :fnise:

Dette er bare so true!

Jeg vil også at menn skal hoppe fram og si "jeg vil ha høna di".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare so true!

Jeg vil også at menn skal hoppe fram og si "jeg vil ha høna di".

Da hadde jeg fortalt ham at den er til salgs og at han kan komme hjem til garden for å se på den.

Altså hønen. Fitta mi er forbeholdt folk med resonneringsevne.

Anonym poster: e9c3c7bce7d9a7e1a661fc3f79256dc4

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var student sendte jeg en del blikk med en fyr på lesesalen... Dagdrømte ofte om at han skulle legge igjen en lapp på pulten min med en søt tekst på :fnise: Hadde jeg bare hatt guts til å gjøre noe slikt selv..

Skrevet

Alt går egentlig, så lenge det ikke blir creepy. Begynner du å følge etter noen, så er det feil fremgangsmåte.

leser hun en bok på feks biblioteket, kan man gå bort og snakke om boken(funker best hvis du faktisk liker boken og har lest den..)

man kan spørre om kl og lyve litt med en samtale feks at man sier man er litt usikker på hvilken trikk man skal ta og at man skal til en eller annen destinasjon, og lurer på om hun vet hvor det er og ta samtalen derfra.

alle settinger er ok, så lenge det faller naturlig og avslappende. Å nistirre er feks ikke særlig heldig.

AnonymBruker
Skrevet

Alt går egentlig, så lenge det ikke blir creepy. Begynner du å følge etter noen, så er det feil fremgangsmåte.

leser hun en bok på feks biblioteket, kan man gå bort og snakke om boken(funker best hvis du faktisk liker boken og har lest den..)

alle settinger er ok, så lenge det faller naturlig og avslappende. Å nistirre er feks ikke særlig heldig.

Hvis jeg leser en bok er det et tegn på at jeg ikke vil forstyrres av noen som inn i buksa mi.

Anonym poster: 48a26644a1dc8d7a8479da8c487044df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...