AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Hei! Er kanskje rart å spørre fremmede om dette, siden i bunn og grunn er jeg som vet hva jeg burde, men trenger all tips og hjelp jeg kan få! Jeg og kjæresten har hatt mye problemer og krangling i det siste, og av erfaring klarer vi aldri løse problemer, så de dukker alltid opp igjen. Jeg tviler ikke på det at jeg elsker han, det gjør jeg, men vet ikke om det er vits i at vi er sammen når jeg er mer ulykkelig enn lykkelig. Skal møte han i morgen og vi har blitt enig om å tenke på hva vi vil til imorgen. Han tviler ikke på det han vil, han vet han vil være sammen med meg, men jeg er usikker. Er det verdt det? Trenger hjelp, så kom med råd eller spørsmål! Anonym poster: dfc3ce38262c408150f25c17e1798c7c
KMT Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Hvorfor klarer dere ikke å løse problemer? Blir dere ikke enige om en løsning pga forskjellige synspunkt, eller evner dere ikke å inngå ett og annet kompromiss? I alle forhold er det problemer og uenigheter. Noen ganger klarer man å argumentere på en måte slik at den ene part endrer mening og man blir enig. Andre ganger må man til slutt bare bite i det sure eplet, og inngå en form for kompromiss. Det gjør man hvis man elsker hverandre...
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Hvis problemet kun er at dere ikke klarer å løse problemer, men ellers vil beholde forholdet er det kanskje en ide å prøve samlivsterapi. Hvis ingen av dere er flinke til å finne løsninger og kompromisser hjelper det sannsynligvis ikke å bytte partner heller. Anonym poster: 3f282452554830dfa7255f99e192e7f2
Gjest Lufj Skrevet 8. mai 2013 #4 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Hvordan sletter man innlegg? random spørsmål Endret 8. mai 2013 av Lufj
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #5 Skrevet 8. mai 2013 Takk for svar! Hvis vi har problemer, snakker vi alltid med hverandre og blir enig om ting vi må forandre. Jeg forandrer på det, men han gjør ikke det. Hvis vi blir enig om at han fks skal slutte å ''ditche'' meg da, så klarer han det ikke. Vet ikke hvor mye han prøver, men vet jo at han vil være sammen med meg. Jeg føler jo i tillegg at han ikke bryr seg siden det virker som han ikke prøver. Er forresten bare 18 år. Og jeg tror han aldri hadde giddet å prøve samlivsterapi, han syns det bare er sært så tror ikke det hadde hjulpet så mye.. Anonym poster: 6d2b109ff0a636e964f881495f2e935b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #6 Skrevet 8. mai 2013 Takk for svar! Hvis vi har problemer, snakker vi alltid med hverandre og blir enig om ting vi må forandre. Jeg forandrer på det, men han gjør ikke det. Hvis vi blir enig om at han fks skal slutte å ''ditche'' meg da, så klarer han det ikke. Vet ikke hvor mye han prøver, men vet jo at han vil være sammen med meg. Jeg føler jo i tillegg at han ikke bryr seg siden det virker som han ikke prøver. Er forresten bare 18 år. Og jeg tror han aldri hadde giddet å prøve samlivsterapi, han syns det bare er sært så tror ikke det hadde hjulpet så mye.. Anonym poster: 6d2b109ff0a636e964f881495f2e935b Vil han ikke prøve det er han ikke nok villig til å få forholdet deres til å fungere. Da bryr han seg bare ikke nok. Uansett, tenker du alt tanken på å gjøre det slutt bør du gjøre det også. Da er det ingen vits mer. Anonym poster: ce5b920a3fd1708af73d7b14abc91d46
Gjest Faerunpedia Skrevet 8. mai 2013 #8 Skrevet 8. mai 2013 Slik du beskriver det i andre innlegg høres det mer ut som om det er han som er problemet. Og du sier at du er mer ulykkelig enn lykkelig. Du er 18 år, jeg ville ikke brukt tid på å jobbe så mye med et forhold i den alderen når det sliter så mye på deg.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #9 Skrevet 8. mai 2013 Nobodyy? Vil han ikke prøve det er han ikke nok villig til å få forholdet deres til å fungere. Da bryr han seg bare ikke nok. Uansett, tenker du alt tanken på å gjøre det slutt bør du gjøre det også. Da er det ingen vits mer. Anonym poster: ce5b920a3fd1708af73d7b14abc91d46 Han hadde nok dratt om jeg hadde forklart at det var det jeg ville, men jeg hadde ikke tatt han med siden jeg hadde visst at han bare syns det er rart. Er det nødvendigvis over bare fordi man tenker på å slå opp?Kan det ikke hende at det bare er en dårlig periode? Anonym poster: 6d2b109ff0a636e964f881495f2e935b
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #12 Skrevet 8. mai 2013 Slik du beskriver det i andre innlegg høres det mer ut som om det er han som er problemet. Og du sier at du er mer ulykkelig enn lykkelig. Du er 18 år, jeg ville ikke brukt tid på å jobbe så mye med et forhold i den alderen når det sliter så mye på deg. Ja virker som han er problemet, men sier ikke at jeg ikke gjør feil jeg og da. Jeg gjør det ikke noe lettere for å si det sånn, og jeg er ikke perfekt. Men problemet er bare at jeg elsker han såpass mye og kan virkelig se for meg en fremtid med han hvis det ikke hadde vært for alt dette surret.. Er ekstremt kresen i tillegg, og hvis det ikke funker med han, sliter jeg med å noensinne finne meg en kjæreste jeg faktisk kan ha et forhold med .. haha hvordan sletter jeg forresten innlegg? så jeg slipper og ha ting som ikke har med saken å gjøre, her Anonym poster: 6d2b109ff0a636e964f881495f2e935b
våren14 Skrevet 8. mai 2013 #13 Skrevet 8. mai 2013 Ah, 18 år ja! Nei dropp han, det er så mange herlige gutter der du skal treffe, bare å gå videre og nyte neste forelskelse i sommer Seriøst! Ikke kast bort tiden din på forhold du ikke får noe godt ut av
Gjest Lufj Skrevet 8. mai 2013 #14 Skrevet 8. mai 2013 Ah, 18 år ja! Nei dropp han, det er så mange herlige gutter der du skal treffe, bare å gå videre og nyte neste forelskelse i sommer Seriøst! Ikke kast bort tiden din på forhold du ikke får noe godt ut av Får mye godt ut av det, første gutten jeg virkelig har elsket, vanskelig å gi slipp på det. Og vi har det veldig bra når vi ikke har problemer osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå