Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Magnus
Skrevet

Jeg har kjent ei jente i rundt en stund nå, vi møttes på fest og havnet til sengs første kvelden. Helgen etter møtte jeg henne på fest igjen og vi havnet til sengs da og. Vi utvekslet også nummere og la hverandre til på facebook. Vi snakket i rundt en uke før vi møttes, denne gangen edrue. Igjen havnet vi til sengs med hverandre og sånn har det vært i noen uker nå. Noe som er helt greit for meg, fordi sexen er utrolig bra. Men sist gang vi møttes så begynte hun å snakke om følelser og at hun hadde begynt å utvikle det for meg. Hun spurte om jeg følte det samme, for å være ærlig hadde jeg ikke tenkt noe over det og jeg sa at jeg ikke var helt sikker. Nå som jeg har fått tenkt over det, så har jeg ingen følelser for henne. Hun er en ålreit jente, men jeg har allikevel ingen følelser for henne. Jeg har aldri avvist noen før og lurer på hvordan jeg skal gjøre det egentlig. Skal jeg være direkte eller pakke det litt mer inn, men allikevel få henne til å forstå at jeg ikke føler noe for henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær direkte, på en ordentlig måte. Du kan jo også si at det ikke er fordi det er noe galt med hun, det er bare det at hun ikke er din type. Så blir det ikke så hardt, hvis hun har fått ganske sterke følelser.

Men ta tak i dette så fort som mulig, så hun kan ta det inn over seg. Så hun kan komme over deg.

• Liker 1
Gjest Rumpenisse
Skrevet

Vær direkte. Kan hende hun blir sur på deg, men i lengden er det bedre enn å la henne klamre seg til håpet (noe forelska mennesker gjerne er eksperter på å gjøre). Du "skylder" henne ikke å ha følelser for henne, og trenger ikke behandle henne som en idiot ved å "pakke det inn".

Skrevet

Ja, som de andre sier! Vær direkte, si det som det er :) Ingenting er verre enn å bli avvist på en dårlig måte, som i at du ikke gidder å svare lengre, overser henne osv. Det er det verste og det skaper bare mas.

AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal si det til henne, som du sier det her; Du synes dere har god sex og at hun er en søt jente, ingenting galt med henne, men det er ikke noen følelser der. Så dersom hun har følelser så er det best om dere stopper mens leken er god.

Anonym poster: 0ea3a2805dc7f1cc809c886face27600

Gjest anonym
Skrevet

Jeg har kjent ei jente i rundt en stund nå, vi møttes på fest og havnet til sengs første kvelden. Helgen etter møtte jeg henne på fest igjen og vi havnet til sengs da og. Vi utvekslet også nummere og la hverandre til på facebook. Vi snakket i rundt en uke før vi møttes, denne gangen edrue. Igjen havnet vi til sengs med hverandre og sånn har det vært i noen uker nå. Noe som er helt greit for meg, fordi sexen er utrolig bra. Men sist gang vi møttes så begynte hun å snakke om følelser og at hun hadde begynt å utvikle det for meg. Hun spurte om jeg følte det samme, for å være ærlig hadde jeg ikke tenkt noe over det og jeg sa at jeg ikke var helt sikker. Nå som jeg har fått tenkt over det, så har jeg ingen følelser for henne. Hun er en ålreit jente, men jeg har allikevel ingen følelser for henne. Jeg har aldri avvist noen før og lurer på hvordan jeg skal gjøre det egentlig. Skal jeg være direkte eller pakke det litt mer inn, men allikevel få henne til å forstå at jeg ikke føler noe for henne?

Tror du det er fordi dere hadde sex med en gang, eller mer pga henne som type? Jeg mener selv at det er lurt å vente med sex til man har fått følelser for noen. Synes mange er for kjappe idag, og det ødelegger den første tiden man skal undre litt , tenke på personen...ikke få alt med en gang. Men det er meg da...Hadde vært interessant å høre hva du tenker..

Hilsen jente/dame

Gjest Seajewel
Skrevet

Ok, du drev og hadde sex med henne, men hadde ikke engang tenkt tanken på at jenta ville utvikle følelser for deg? Menn er dumme assa...

• Liker 2
Gjest anonym
Skrevet

Ok, du drev og hadde sex med henne, men hadde ikke engang tenkt tanken på at jenta ville utvikle følelser for deg? Menn er dumme assa...

Så hun har ingen ansvar her selv? Det er derfor jeg sier det oftest er lurt å VENTE !

Skrevet

Vær direkte, på en ordentlig måte. Du kan jo også si at det ikke er fordi det er noe galt med hun, det er bare det at hun ikke er din type. Så blir det ikke så hardt, hvis hun har fått ganske sterke følelser.

Men ta tak i dette så fort som mulig, så hun kan ta det inn over seg. Så hun kan komme over deg.

NEI, aldri si "du er ikke min type"..

Skrevet

Og damer gjør ikke akkurat det samme til tider? "Damer er dumme assa....." =D

Skrevet

Husk at det der går begge veier da.

Og dessuten så hadde hun sex med han frivillig og at hun fikk følelser kan ikke han noe for uansett om de hadde hatt sex eller ikke.

Skrevet

NEI, aldri si "du er ikke min type"..

Hvorfor ikke? Ofte er det jo sannheten

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor ikke? Ofte er det jo sannheten

Man får den personen til å føle at det er noe galt med selve personen som man ikke kan endre på.

Gjest Seajewel
Skrevet

Husk at det der går begge veier da.

Og dessuten så hadde hun sex med han frivillig og at hun fikk følelser kan ikke han noe for uansett om de hadde hatt sex eller ikke.

Men at tanken ikke engang hadde streifa han? Hvor følelsesløs kan man bli?

Gjest Rumpenisse
Skrevet

Man får den personen til å føle at det er noe galt med selve personen som man ikke kan endre på.

Du har nok et poeng. Hver gang jeg har brukt frasen "du er ikke min type", har jeg egentlig ment at hun er for kjedelig/prippen/vanskelig/ureflektert og så videre. Det er egentlig bare en "snill" måte å si at en ikke liker noens personlighet, ihvertfall ikke i stor nok grad til at noe seriøst forhold er aktuelt (uten at det betyr at en direkte misliker personen det er snakk om).

Gjest anonym
Skrevet

Men at tanken ikke engang hadde streifa han? Hvor følelsesløs kan man bli?

Herregud? Så hver gang ei dame har sex med en mann etter kort tid, er det HANS feil hvis han ikke får følelser ? Dama har ingen ansvar selv med f.eks holde litt igjen til hun vet mer hvor hun står???

Du snakker om henne som et offer totalt uten vilje...

Og jeg er jente/dame...

Skrevet

Du har nok et poeng. Hver gang jeg har brukt frasen "du er ikke min type", har jeg egentlig ment at hun er for kjedelig/prippen/vanskelig/ureflektert og så videre. Det er egentlig bare en "snill" måte å si at en ikke liker noens personlighet, ihvertfall ikke i stor nok grad til at noe seriøst forhold er aktuelt (uten at det betyr at en direkte misliker personen det er snakk om).

Nettop, det er bare en unnskylding man bruker.

Skrevet

Si det rett ut. Vedkommende kommer uansett til å bli såret, så det er ingen vits i å prøve å pakke det inn og sukre det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...