Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mange venner, men alle har kjæreste/mann, og ingen av vennene deres er aktuelle for meg heller. Har så lyst til å ha en mann å krype inntil om kvelden, men jeg aner ikke hvor jeg skal treffe ham.

Hva skal jeg gjøre for å finne en å dele livet med?

hvor møttes dere?

Anonym poster: 25ef756b712e69adb272bb21b732a3fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff! Føler med deg. Føler meg også alene relativt ofte selv om jeg har noen..

Du må bare stresse ned. H*nkommer. Tro meg. Du kan møte h*n hvor som helst: på jobb, på byn, via venner, på skolen. Finn på ting, smil, nyt livet så går alt bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og møtte min på nett. Det gjorde jeg med den forrige også, men aldri datingsider. Bare rent tilfeldig på steder hvor vi har felles interesser.

Anonym poster: 27e689f710c160eec4a0be1be53347c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ok. Om noen vil på date med en 22 år gammel jente fra vestlandet, så er jeg åpen for forslag...

TS

Anonym poster: 25ef756b712e69adb272bb21b732a3fd

Skrevet

Jeg har funnet kjærligheten på folkehøgskole, og mange av mine venner finner kjærester gjennom skole og fag. Jeg er 21, så dette er vel det som blir naturlig for de på min alder, samt et par som møter gutter gjennom byturer (dog jeg opplever at denne gruppen har vanskeligere for å finne noe permanent, og fører heller til one night stands).

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg vil foreslå noe du interesserer deg for som møtested! På den måten kan du møte mennesker med felles interesse, og du kan bli kjent med mennesker på egne premisser. Du kan jo kombinere letingen med noe du alltid har ønsket å gjøre, som dansekurs, reising, sport, fag du aldri fikk tatt, språkkurs, u name it - på den måten vil også tiden du har brukt bli verdt det, selv om du ikke finner den rette underveis!

Ikke gi opp! Jeg fikk min første kjæreste da jeg var 20, og jeg vet hvordan det er å gå rundt og ikke tro på at kjærligheten noensinne skal finne deg.

Det viktigste er å nyte livet samtidig og ikke la lykken spinne omkring ridderen dukker opp på den hvite hesten i tide, eller om han er litt forsinket. Det er meningen at man skal ha det litt gøy underveis!

Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk hvor tafatt vi hadde vært uten internett da. =/

Anonym poster: 99d4ebbafcbda90d985ef51ba4c55847

Gjest jente21
Skrevet

Møtte kjæresten min på en politisk helg for ungdom :)

Gjør de tingene du liker å gjøre, smil og ha et godt humør. Men viktigst av alt, IKKE GÅ INN FOR Å LETE. Da tror jeg du har mye vanskeligere for å finne en enn om lever livet og tar ting som de kommer. Du er fortsatt ung, det er ingenting å stresse med. Han dukker nok opp når du minst venter det, skal du se :)

AnonymBruker
Skrevet

Tenk hvor tafatt vi hadde vært uten internett da. =/

Anonym poster: 99d4ebbafcbda90d985ef51ba4c55847

Tja. Jeg traff min på arbeidsplassen. Han som kunde, jeg som ansatt. Etter en lang stund med skjulte blikk og noe i luften, fikk han en lapp av meg, med navn og nr. Han ringte meg samme kveld, og siden har det vært oss to. :) Men noen over meg har et poeng i å ikke gå inn for å lete etter Den Rette. Lettere sagt enn gjort, jeg vet det. Men plutselig dukker han nok opp ;)

Anonym poster: a32b21281653076230466fd438776ca8

Gjest sietta
Skrevet

Jeg har det helt omvendt faktisk. Føler meg helt alene, men har samboer og noen få nære venner. Har lyst på venner jeg kan henge med og besøke som bor i nærheten!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...