Gå til innhold

På besøk til nettflørt. Vente med sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Skal på besøk til en mann jeg har møtt på nettet i helga. Vi har fått godt kontakt og skal møtes for å se om det er like bra i virkeligheten. Vi har snakket litt over en uke på nettet og i telefonen. Alt virker bra, så jeg har troa på ei koselig helg.

Når det kommer til sex... Så vet jeg jo ikke en gang om vi passer sammen...men hvis vi gjør det, har jeg på følelsen av at det kan bli "snakk" om sex...vi vil komme til det punktet. Jeg tror jeg vil VENTE med sex til vi er bedre kjent enn at vi kun har vært sammen noen timer eller dager... det er vel fornuftig? Trenger vel ingen gode argument for å gjøre det eller?

Men føler som sagt at det er mulighet for det... Hmm. Jeg kan vel bare si at jeg vil vente? Selv om jeg nesten garantert blir så kåt og har så lyst at det blir vanskelig...men det er vel da fornuften skal tre inn eller?? :P

Hva ville du gjort i en lignende situasjon/hva har du gjort i slike situasjoner?

Anonym poster: d6f38550cce847a821b1099f0cef3860

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? :)

Anonym poster: 7e9f4617e65069af93238e83fa5029c1

• Liker 3
Skrevet

Hvis du vil vente - så sier du det. Hvis ikke - kjør på.

Jeg hadde nok ikke ventet, men til gjengjeld pleier jeg å prate med folk på nettet over laang tid før jeg møter dem..

Skrevet

Jeg ville absolutt ventet. Mange menn tester faktisk jentene for å se om de har sex på første date. Har de det så er ikke de kjæreste emne for dem.

Hardt og brutalt men sånn er det!

• Liker 7
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Du må gjøre det som føles riktig, dere har jo ikke en gang møttes irl så det er jo umulig å vite hvordan kjemien mellom dere er når dere treffes.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg ville absolutt ventet. Mange menn tester faktisk jentene for å se om de har sex på første date. Har de det så er ikke de kjæreste emne for dem.

Hardt og brutalt men sånn er det!

En slik mann hadde ikke vært kjæresteemne for meg heller. En dobbeltmoralistisk mann er uaktuelt.
Skrevet

En slik mann hadde ikke vært kjæresteemne for meg heller. En dobbeltmoralistisk mann er uaktuelt.

Jeg visste det ville kommet en slik type kommentar, og selvfølgelig det er din mening. Men når det er sagt så kan du gå glipp av mange fantastiske menn bare fordi du ikke vil holde igjen når lysten er der. Det at de har sære meninger når det kommer til kvinner og menn, gjør ikke de til dårlige menn totalt sett.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne ha ei dame jeg kan føle meg trygg på.. Ei jeg må jobbe litt med for å få.

Hvis du stuper til sengs med meg første kvelden, så betyr ikke det at jeg ikke vil gå videre med deg, men jeg vil føle meg usikker på hvor jeg har deg og om det kan være en risiko for at du er utro mot meg en gang. Om jeg føler jeg er sammen med ei som er "allemannseie", så vil jeg ikke akkurat føle meg så veldig spesiell selv heller.

Ps! Jeg kan godt ha sex med ei jente første kvelden.. Men kun hvis jeg har følelser for de. Det vil jeg mest sannsynlig fortelle om før jeg har sex. Er det da dobbeltmoral?

Anonym poster: 22d42efbc680d0b36d9fb44bb4eb9d3c

Skrevet

Vi knulla på første daten og vi er nå stabile samboere.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg vil gjerne ha ei dame jeg kan føle meg trygg på.. Ei jeg må jobbe litt med for å få.

Hvis du stuper til sengs med meg første kvelden, så betyr ikke det at jeg ikke vil gå videre med deg, men jeg vil føle meg usikker på hvor jeg har deg og om det kan være en risiko for at du er utro mot meg en gang. Om jeg føler jeg er sammen med ei som er "allemannseie", så vil jeg ikke akkurat føle meg så veldig spesiell selv heller.

Ps! Jeg kan godt ha sex med ei jente første kvelden.. Men kun hvis jeg har følelser for de. Det vil jeg mest sannsynlig fortelle om før jeg har sex. Er det da dobbeltmoral?

Anonym poster: 22d42efbc680d0b36d9fb44bb4eb9d3c

Det er helt i orden at man ikke ønsker en kvinne dom går til sengs første kvelden eller som har hatt få sexpartnere. Det jeg ikke liker er noen menns innstilling om at de kan ha sex første kvelden, mens kvinner er billige og ikke til å stole på hvis de gjør det. Hvis du har samme standard for deg selv som kvinnene du dater er det ikke dobbeltmoral. Men hopper du til køys første kvelden er du ikke noe bedre enn henne kun fordi du er mann.
Skrevet

Vi knulla på første daten og vi er nå stabile samboere.

Ja og det er fint for dere, men for de fleste ender den knullinga med et annet resultat. Det er iallefall ikke en sjanse jeg vil ta.

Og så har det mye med hva slags type mennesker man dater og ønsker å date også da.

• Liker 1
Skrevet

Men hopper du til køys første kvelden er du ikke noe bedre enn henne kun fordi du er mann.

Det er desverre fortsatt slik at det er mer akseptabelt for en mann å ha seg når det måtte passe han. Det er dumt, jeg er enig i det, men det blir ikke noe bedre av at alle kvinner går rundt å har seg. Tanken de fleste menn har om det endrer seg ikke fordet. Det blir bare vanskeligere for dem å finne en kvinne som ikke er sånn.. og ja, de velger heller å være alene enn å ha en kvinne som har hatt seg med halve byen.

Skrevet

Det er desverre fortsatt slik at det er mer akseptabelt for en mann å ha seg når det måtte passe han. Det er dumt, jeg er enig i det, men det blir ikke noe bedre av at alle kvinner går rundt å har seg. Tanken de fleste menn har om det endrer seg ikke fordet. Det blir bare vanskeligere for dem å finne en kvinne som ikke er sånn.. og ja, de velger heller å være alene enn å ha en kvinne som har hatt seg med halve byen.

Dette er ikke poenget.

Poenget er at (dere) kvinner aksepterer en mann som har seg når det måtte passe han.

Og at (vi) menn ikke aksepterer ei kvinne som har seg når det måtte passe henne.

• Liker 1
Skrevet

Dette er ikke poenget.

Poenget er at (dere) kvinner aksepterer en mann som har seg når det måtte passe han.

Og at (vi) menn ikke aksepterer ei kvinne som har seg når det måtte passe henne.

Jo poenget er faktisk det som jeg sa, men det du sier er årsaken til at det er sånn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke hverken hatt sex med, eller blitt sammen med en mann som hele tiden hadde seg med nye damer. Derfor kan jeg blir rimelig forbanna hvis jeg finner ut at en jeg har vært sammen med har latet som om han har hatt mindre sex enn han egentlig har. Fordi ærlighet er viktig og fordi det sier noe om han som person.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde også ventet, hvis jeg var interessert i noe videre.

Altså,som sagt du kjenner han knapt.

Anonym poster: 2e7af506aa7c0118bda246e7d3b48340

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet (endret)

Det er vel ikke mitt problem om menn velger å være alene istedet for å velge en kvinne som har hatt mange sexpartnere. Jeg har aldri hatt problemer med å finne menn som ikke er dobbeltmoralistiske uansett om de har hatt to eller hundre sexpartnere. Om kvinner velger å ligge rundt eller å kun ha sex i forhold er et privat valg og angår ingen andre enn dem selv så sant det brukes kondom. Endret av Faerunpedia
AnonymBruker
Skrevet

Det er sant at man kan og at det burde være ok. Men det er også sant at det burde være ok å gå rundt full,alene og naken på natten i oslo. Det er ikke bare det at han kan finne på å dømme deg,men også at dere gjør forholdet for komplisert for fort. Og at "jakten" blir litt mindre morsomt for dere begge.

Anonym poster: 2e7af506aa7c0118bda246e7d3b48340

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jo poenget er faktisk det som jeg sa, men det du sier er årsaken til at det er sånn.

Nei, du skjønner det ikke.

Det viktige er at det ene kjønnet aksepterer det, mens det andre kjønnet ikke aksepterer slik oppførsel (av det annet kjønn).

Og derfor blir det en vesentlig forskjell. Det er poenget.

Endret av Steinar40
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis det føles rett og begge er villig; ha sex. Hvis ikke lar dere være.

Gud, så vanskelig enkelte klarer å gjøre det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...