Gjest28 Skrevet 7. mai 2013 #1 Del Skrevet 7. mai 2013 Jeg vil gjerne vite hvor jeg kan studere eller ta kurs for å bli tekstforfatter? Hva slags firmaer tekstforfattere jobber i og hva jobber består i? Er det mulig å kombinere med grafisk design? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 7. mai 2013 #2 Del Skrevet 7. mai 2013 Westerdals? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest28 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 8. mai 2013 Er det noen som har studert tekstforfatter på nett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sara-ellis Skrevet 8. mai 2013 #4 Del Skrevet 8. mai 2013 Jeg har bare hørt om Westerdals som har akkurat det studiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #5 Del Skrevet 8. mai 2013 Kommer bare på westerdals jeg også, om ikke det er aktuelt så bør man vel gå i retning av markedsføring eller noe!? Anonym poster: 79d5907de4a79d4bbbfdfc55cdc7268b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #6 Del Skrevet 8. mai 2013 Westerdals er det eneste som er "respektert" innen bransjen. Studere på nett? Nei, tror ikke det er lurt. Men du kan gjerne kombinere med grafisk design! Anonym poster: 66c1afe06c5c273b8e64403535294ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 8. mai 2013 #7 Del Skrevet 8. mai 2013 Du kan også kombinere med litteraturvitskap, eg har ei venninne som er litteraturvitar, ho jobbar med reklametekst i eit stort firma no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2013 #8 Del Skrevet 8. mai 2013 Tar du markedsføring kan du også jobbe deg videre med tekst. Anonym poster: 5b76be84bf4f036a7dec0a8effb8dc6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2013 #9 Del Skrevet 8. mai 2013 Ha deg bortover til et reklamebyrå du kan tenke deg å jobbe for og vis hva du kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest28 Skrevet 8. mai 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 8. mai 2013 Hvorfor er det ikke lurt å studere på nett? Har du erfaringer? Jeg har litt markedsføring fra før, men tenker å spisse meg inn på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 9. mai 2013 #11 Del Skrevet 9. mai 2013 Tekstforfatter er ikke noe du utdanner deg til paa lik linje med snekker og lege. Det er noe du blir gjennom aa gang paa gang bevise at du har noe aa gjore i bransjen. Det er mange om beinet og faa stillinger. Forvent hanekamper, frustrasjon og mange drittsekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 9. mai 2013 #12 Del Skrevet 9. mai 2013 Mange tekstforfattarar jobbar også i team med ein designer. Det er veldig vanleg at ein "dannar eit par" på skulen allereie, der to som jobbar godt saman og utfyller kvarandre blir sett på som eit team. Det er slett ikkje uvanleg at ein i reklamebransjen rekrutterer to stykke samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 9. mai 2013 #13 Del Skrevet 9. mai 2013 (Og den designeren ein då jobbar i team med treff ein som hovudregel på Westerdals eller andre skular som har denne typen fag.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå