Gå til innhold

Gruer meg til sommeren, hva skal sånne som meg gå med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja...

Jeg tjukk. Ikke veldig, men er lubben, på grensen til lett-overvektig og fettet er "fint" samlet på midt-kroppen (mage, hofter, rumpe) i tillegg så er jeg lav...

Prøver så klart å gå ned i vekt, men store forandringer blir det ikke før sommeren uansett.

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gå med. Føler meg for stygg til å bruke fine klær, det sitter feil på meg.

Liker shorts, skjørt og kjoler, men så fort jeg får det på meg, ser det feil ut. Mange som er større enn meg kler akkurat de samme plaggene, men på meg blir alt feil.

Dere andre som er litt lubbene (m i overdel og L i underdel) hva bruker dere?

Og kan dere poste bilder av folk som er i ca den størrelsen? Jeg finner ingenting...

Er lei av å kun gå i joggedress eller pysj....

Anonym poster: 8b6316fe7e1f275808be04e411853665

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du finner noe! Passform har mye å si. Kanskje kler du litt lengre shorts enn andre? En annen fasong på kjolen? Hvis du har en god venninne som tør å si i fra, så kan dere jo ta en shoppingtur sammen. Da kan hun si i fra hva du feks kler best :) Hvis du er størst nede er det lurt med en mørk underdel og heller framheve overkroppen med mønster/farger :)

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen. Gruer meg helt forferdelig mye. Har ikke noe lyst til å vise frem de tykke legge og kvapsette lårene.

Anonym poster: 8a4307769d8efb745ab30c20caa276e2

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

Jeg har ok bein, så kan ikke gå med lang shorts. Beina er det jeg er mest fornøyd med på meg selv.

Det er mage og hofter som er verst.

På en måte så finner jeg jo bukser og alt sånn som passer og som sitter greit, men så finner jeg ingen overdel.

Magen er stor, og bruker jeg noe løst så ser jeg veldig merkelig ut. Da legger plagget seg over brystene, og står ut der i fra, skjønner? Ser grusomt ut fra siden...

TS

Gjest navnelapp
Skrevet

Tunika og tights er fint, det same er kjolar med a-linje. Viss du har nokolunde slanke leggar kan kjolen gå rett over kneet, ikkje kortare enn deg. Litt lengde på shortsar, og ikkje for vide, er kledeleg.

Gjest navnelapp
Skrevet

Sjå om du finn toppar med "empire"-liv, altså toppar som ligg over puppane, går litt inn, og så blir dei vide igjen. Ofte er ein smalast rett under puppane, og då kan du framheve det.

Gjest linneawarp
Skrevet

Ja...

Jeg tjukk. Ikke veldig, men er lubben, på grensen til lett-overvektig og fettet er "fint" samlet på midt-kroppen (mage, hofter, rumpe) i tillegg så er jeg lav...

Prøver så klart å gå ned i vekt, men store forandringer blir det ikke før sommeren uansett.

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gå med. Føler meg for stygg til å bruke fine klær, det sitter feil på meg.

Liker shorts, skjørt og kjoler, men så fort jeg får det på meg, ser det feil ut. Mange som er større enn meg kler akkurat de samme plaggene, men på meg blir alt feil.

Dere andre som er litt lubbene (m i overdel og L i underdel) hva bruker dere?

Og kan dere poste bilder av folk som er i ca den størrelsen? Jeg finner ingenting...

Er lei av å kun gå i joggedress eller pysj....

Hei!

Du kan bruke kjoler med empireliv - eller A-kjoler, altså kjoler som går opp mot brystet :) Da ser man ikke magen. Du kan bruke A-jakker uten å se på magen :) Du kan bruke fine topper med glatt stoff som virker slankende :) Du kan ta deg en tur til Lindex eller noe som har mange fine, kanskje du kan spørre etter hjelp? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...