Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en kollega har et veldig nært og spesielt vennskap.

Vi kan snakke om alt og flørter endel. Han er litt mer "på" en jeg er, så det tikker inn sms, snap jevnlig fra han på fritiden.

Han er fysisk til meg, tar på "uskyldige" plasser for å understreke ting han sier, små erter og har mange kallenavn på meg.

Han kommer alltid med "uskyldige" kompliment til meg (på det jeg gjør, ikke utseende)

Jeg legger ikke skjul på at jeg liker det forholdet vi har, jeg er singel og har ingen å stå til rette for, han er i forhold, men snakker ikke om henne.

Det bryr meg ikke, jeg har ikke framtidsplanar med han, jeg bare koser meg med det forholdet vi har.

Min venninne mener han et utro, hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det utroskap når jeg ikke kan fortelle det til partneren min. Å ta fysisk på et annet menneske, gi komplimenter, sende mange meldinger/snap og flørting er ikke noe jeg gjør med andre enn han jeg er sammen med. Jeg vil si han er utro.

Anonym poster: 9eb436f3a7e6b77a9ca759762335df76

• Liker 4
Skrevet

Jeg mener at han ikke er utro. På en annen side mener jeg at det ikke er normalt å ha så mye kontakt med en kollega. Jeg hadde blitt ganske sur hvis jeg hadde funent ut at kjæresten oppførte seg slik.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare snu på det. Hva hadde du syntes om du hadde en kjæreste som oppførte seg sånn? Og husk; om han skulle blitt singel, og blitt sammen med deg, ville han gjort det samme mot deg.

Jeg ville ikke kalt det utroskap, men han går over en grense.

Anonym poster: 36002ce113cfd3b52b32424b6e83e5cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og en kollega har et veldig nært og spesielt vennskap.

Vi kan snakke om alt og flørter endel. Han er litt mer "på" en jeg er, så det tikker inn sms, snap jevnlig fra han på fritiden.

Han er fysisk til meg, tar på "uskyldige" plasser for å understreke ting han sier, små erter og har mange kallenavn på meg.

Han kommer alltid med "uskyldige" kompliment til meg (på det jeg gjør, ikke utseende)

Jeg legger ikke skjul på at jeg liker det forholdet vi har, jeg er singel og har ingen å stå til rette for, han er i forhold, men snakker ikke om henne.

Det bryr meg ikke, jeg har ikke framtidsplanar med han, jeg bare koser meg med det forholdet vi har.

Min venninne mener han et utro, hva mener dere?

Forøvrig synes jeg du er egoistisk.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

For meg er det utroskap når jeg ikke kan fortelle det til partneren min. Å ta fysisk på et annet menneske, gi komplimenter, sende mange meldinger/snap og flørting er ikke noe jeg gjør med andre enn han jeg er sammen med. Jeg vil si han er utro.

Da er jeg jevnt over utro hele dagen lang gitt.

Oppmuntrende hånd på skulder i 1 sekund, gir kompliementer til mine mannlige og kvinnelige kolleger og mine leverandørrepresentanter.

Skryt og go'ord, bygger mennesker, bryter ned eksisterende missoppfatninger mellom kunde og leverandør, smiler varmt til kolleger og kunder.

Jeg ser tilogmed mennesker inn i øynene og smiler til dem når vi hilser.

Og, jeg har ikke ett problem i verden med å fortelle at jeg tok Per og Pål og Janus på armen eller skulderen mens jeg skrøt av jobben de hadde gjort for oss.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begynner navnet hans med A? Virket kjent det her;)

Anonym poster: 65e25bb4fbfba6a0156c62f5e98857f8

AnonymBruker
Skrevet

Da er jeg jevnt over utro hele dagen lang gitt.

Oppmuntrende hånd på skulder i 1 sekund, gir kompliementer til mine mannlige og kvinnelige kolleger og mine leverandørrepresentanter.

Skryt og go'ord, bygger mennesker, bryter ned eksisterende missoppfatninger mellom kunde og leverandør, smiler varmt til kolleger og kunder.

Jeg ser tilogmed mennesker inn i øynene og smiler til dem når vi hilser.

Og, jeg har ikke ett problem i verden med å fortelle at jeg tok Per og Pål og Janus på armen eller skulderen mens jeg skrøt av jobben de hadde gjort for oss.

Om det er sånn du ser det så flørter jo jeg også! Men det var ikke akkuratt sånn jeg mente det. Du får tolke svaret mitt sånn som du vil :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om det er sånn du ser det så flørter jo jeg også! Men det var ikke akkuratt sånn jeg mente det. Du får tolke svaret mitt sånn som du vil :)

Jeg skjønte poenget ditt godt med tanke på første setningen. :)

Skrevet

Nei, det gjør nok ikke det.

TS

Gjest Gjest
Skrevet

Om dette er utroskap bør du jo la partneren hans få lov å uttale seg om. Og så ta det fra der. Fantastisk at folk ikke kan skjønne det..

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange bokstaver i navnet?

Anonym poster: 78f869a509bbb02c647be01ceeab599d

Skrevet

Hvor mange bokstaver i navnet?

Anonym poster: 78f869a509bbb02c647be01ceeab599d

Hvorfor er det så viktig...Tror du jeg snakket om deg?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Synes egentlig ikke dette spørsmålet er så vanskelig ,,,

Dersom det var du som var i sammen med han,,,, hadde du likt at han oppførte seg slik han gjorde ,,, eller

hadde du syns det var greit.

Finnes mange former for utroskap - for min del hadde jeg ikke syns noe om at min kjære oppførte seg slik...

Anonym poster: d3d8a79836c023b82e1e24ebe1171393

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke godtatt at min partner hadde oppført seg slik, like lite som han hadde godtatt at jeg gjorde det samme.

Men vi har alle våre grenser.

For meg går grensen for "lovlig" flørting til verbal kommunikasjon og en klem i andres påsyn. Mer enn det; nei! Men både jeg og min partner er flørtende mennesker, så vi godtar nok mye egentlig uten å anse at den andre er over streken. Så lenge du kan komme hjem og fortelle om det som skjer over middagsbordet er det greit, må du holde det hemmelig for partneren hjemme er det ikke greit.

Anonym poster: 13fb0a777dd7455c19677223d2d42add

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kaster meg inn på denne først nå.. Og jeg synes, mye av det samme som AB over meg.

Kan du ikke fortelle om det åpenlyst til partneren din om det, er det jo åpenbart svært lite ok da.

Anonym poster: 56f92561abb0c173f36a25a05872b30e

AnonymBruker
Skrevet

Om han er slik med 'alle' så er han ikke utro. Om dette ligger utenfor hans normaloppførsel så er han nok i det minste i gråsonen.

Anonym poster: 18166ea7b3481ba0c6340a780697c9ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...