Gå til innhold

Gulfarge i ganen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan dette komme av? Er det vanlig? Har vært hos legen et par ganger i det siste på grunn av noe annet, hvor han har lyst i munnen min, men han har ikke sagt noe om det.

Anonym poster: e30eebd786653138661a5d9cda0a93f1

AnonymBruker
Skrevet

Noen? Så dette tidliger ei dag, og er redd...

Skrevet

Han ville nok kommentert det hvis det var noe :) Huden og slimhinnene er så tynne der at du lyser gjennom og da ser det gult ut.

AnonymBruker
Skrevet

Håper det.. ser nå at det gjelder både ganen og det myke området ved drøvelen.. Det har en sånn ekkel gulfarge, og er også veldig rød rundt mandlene.. tok cpr for en måned siden i halsen og hadde ingen infeksjoner eller noe sånt.. men jeg kan ikke huske at det hadde en sånn farge :S

AnonymBruker
Skrevet

Er det andre områder på kroppen hvor det er slimhinner som er gule også?

Anonym poster: c5c6a24f3cdb210b88b49434fc899bb0

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er bare i ganen og ved drøvelen.. Hva kan det være? Regner med legen hadde kommentert dette når jeg var der, men er usikker på om det var sånn når jeg var der eller ikke.. Pleier vanligvis ikke lyse meg selv i munnen, men så det ved en tilfeldighet..

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er bare i ganen og ved drøvelen.. Hva kan det være? Regner med legen hadde kommentert dette når jeg var der, men er usikker på om det var sånn når jeg var der eller ikke.. Pleier vanligvis ikke lyse meg selv i munnen, men så det ved en tilfeldighet..

Kanskje leveren din som er syk? Men da hadde det nok vært alle slimhinner som var gule.. Spør neste gang du er hos legen om det plager deg.

Anonym poster: c5c6a24f3cdb210b88b49434fc899bb0

Skrevet

Ved leversykdom er det vanlig å i alle fall få en gulaktig farge på øyeeplene. Jeg er jo selv ganske gjennomsiktig i ganen, så jeg tror ikke det er noe å bekymre seg for og i VÆRT fall ikke hvis ikke legen har sagt noe :)

AnonymBruker
Skrevet

Enten det ja, eller så kan det være som kattepus sa.. Jeg sto og lyste med flombelyst ledlys og da kan jo kanskje huden se veldig gul ut? Har fått se i halsen på kjæresten min også, og hennes heller har ikke en veldig rød farge. Litt gulaktig, men ikke så mye som min. Det synes ikke hvis jeg gaper foran speilet uten lys inn i munnen.. Har hatt mye problemer med halsen oppigjennom, (halsbetennelser og generelt sår hals) derfor jeg blir litt engstelig. Googlet det, og første treffet jeg får er "symptomer på kreft i halsen"... kjempefint..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...