Gå til innhold

kjærestetur?

Anbefalte innlegg

Gjest lisha
Skrevet

Nå fikk jeg og mannen anledning til å ta oss en kjærestetur, bare jeg og han og uten barn :)

vi kan være borte en uke, fra 18.05-25.05, vil gjerne til sol og varme ;)

tips til hvor vi kan dra?

pris: ca 3000 pr pers inkl fly og hotell

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldige dere er. Hva med å søke på restplass.no eller reiseselskapenes restplass/tilbud? :hjerter:

Gjest lisha
Skrevet

tenkte å høre her først om noen hadde konkrete tips til reisemål ;)

siden 2008 er Sverige det lengste jeg har vært.. men hverken sambo eller jeg har vært noe særlig i syden, så vet liksom ikke helt hvor vi skal peile oss inn!

Skrevet

Barcelona, viduuunderlig by :) Samme med Budapest :)

Skrevet

Det er jo utrolig mange reisemål som passer for en kjærestetur; hva vil dere ha? Storby, strender, festligheter, avslapping?

Gjest lisha
Skrevet

Gjerne sol og varme ;) med muligheter for litt festligheter på kveldstid (kveldsshow, uteliv) og avslapping på dagtid med massasje, soling, snorkling :)

Skrevet

Jeg eeelsker Hellas, så hva med en gresk øy?

Gjest lisha
Skrevet

Barcelona har jeg vært i. Budapest har jeg lyst til :)

Hellas er et ønske hos både meg og sambo ;)

Men når jeg søker på restplasser, så ser det ut som det meste er til tyrkia..

Skrevet

Anbefaler veldig Karpathos - Pigadia dersom dere vil på kjærestetur til Hellas. Null bimbofaktor, stille og rolig uten å være gamlehjem, Silver på Akropolis (restaurant) har verdens beste hjemmelagede After Eight- is og gresk salat blir aaaldri feil :)

Skrevet

Kypros er fint på denne tiden, bare unngå Ayi Napa

Skrevet

Nå fikk jeg og mannen anledning til å ta oss en kjærestetur, bare jeg og han og uten barn :)

Skjekk vær og temperatur før dere bestemmer dere iallefall :) Om det har noe å bety for dere da. Vett blant annet at i Bulgaria er det ikke noe hurra-meg-rundt-varme på den tida dere skal reise.

Får jeg lov å spørr hvor gamle barna er? Jeg og mannen har og lyst på en barnefri ferie (en gang de nærmeste årene). Men kjenner på den å reise fra jenta vår. Hmmm...

• Liker 1
Skrevet

På Expedia.com har de ofte gode tilbud. De tilbyr også ofte veldig god rabatt på hotell som i utgangspunktet er mye dyrere.

Kan forøvrig anbefale: Praha, Istanbul, Roma, Firenze og London. :)

Gjest lisha
Skrevet

Jenta mi er snart 4 :)

Jeg og sambo har ikke hatt kjærestetur siden vi ble ilag (1,5 år siden), og jeg liker ikke å dra fra henne i lengre tid! Hun har alltid brukt å bli med ;) Men sikkert blitt mer mer herdet nå når jeg må sende henne til samvær med barnefaren..

Men blir besteforeldrene (mamma og pappa) som passer henne, og der kan hun ikke ha det bedre ;) der slipper jeg å tenke på en eneste ting, de ordner alt på samme måte som jeg gjør :)

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg hadde reist et sted der dere får mye for pengene dvs Budapest eller Øst-Europa. Mye luksus for pengene!

Gjest lisha
Skrevet

Broren min var i Budapest i fjor - rundt april en gang.. han skrøt mye av både mat og massasjetilbud. der skal jeg sjekke :)

Gjest dette
Skrevet

Jeg har oppdaget travellink.no, som jeg synes er en kjempebra søkemotor for å finne pris på fly+hotell.

kanskje du finner noe der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...