AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Som overskriften sier. Er det noen andre som har vært i en situasjon med kjæreste eller samboer hvor man trodde alt var i orden, men ut av det blå blir det slutt? Det skjedde med meg nettopp. Vi hadde planer om å flytte sammen til sommeren, men nå er det over. Er et stort spørsmålstegn!? Vi var sammen i nesten 6 år, men nå er det over. Føler meg så ført bak lyset, altså! Vil ikke engang jobbe med forholdet. Anonym poster: 48e6afe91a36ca80bff91a8f7fea9870
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Pappa ble det for noen mnd siden. Kom hjem fra jobb en dag også var mamma borte. Tatt med seg tinga sine og stikki uten å si noe. Pappa ville jobbe med det, mamma nekta. Mamma har vært utro mot han mange ganger. Skal si vi alle satt igjen som et stort spørsmålstegn og gjør vel det ennå og. Tanken min er "har hun møtt en annen"? Og den tanken faller vel ganske naturlig når en partner stikker og nekter å jobbe med forholdet. Klemmer fra meg Anonym poster: b1e8a8db5871684d4de44729d6f9d754 1
Gjest Elissima Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 Åjada. Been there, done that. Rett før jeg ble dumpet fikk jeg høre at kjæresten min elsket meg masse osv, vi så på møbler og skulle flytte sammen. Så dumper han meg bare. Var ikke interessert i å jobbe med forholdet, snakke, noe som helst. Han har garantert møtt en annen. Men det er så feigt å gjøre sånn! Forstår godt du er lei deg. Jeg prøver å tenke at det er bedre å bli kvitt en mann som ikke er voksen nok til å snakke om problemer. 6 år er lenge og jeg skjønner du er sjokkert. Som alle sier til meg, ta tiden til hjelp. Og vit at så lenge ikke du har oppført deg slemt, vært utro eller noe sånt så er det ikke din feil. Feige menn som ikke tør å snakke om ting når det er vanskelig, det er så turn-off! 1
Steinar40 Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Som overskriften sier. Er det noen andre som har vært i en situasjon med kjæreste eller samboer hvor man trodde alt var i orden, men ut av det blå blir det slutt? Det skjedde med meg nettopp. Vi hadde planer om å flytte sammen til sommeren, men nå er det over. Er et stort spørsmålstegn!? Vi var sammen i nesten 6 år, men nå er det over. Føler meg så ført bak lyset, altså! Vil ikke engang jobbe med forholdet. Anonym poster: 48e6afe91a36ca80bff91a8f7fea9870 Det kalles å få kalde føtter. Altså at det blir for seriøst og alvorlig. Risikosport å bare gå og vente så lenge.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Ts her. Jeg skulle kanskje ha sett et mønster. Han har sluttet på 3 studier og begynte på sitt 4 studie i år. Men hallo, visste ikke at han ville gjøre slik med meg også . Han bor forresten hjemme hos foreldrene sine i en alder av 27. (haha, må le litt av meg selv som syntes dette ikke har gjort noe) Jeg er tydeligvis gammeltnytt fordi han sa til meg at han hadde innsett at han kunne få seg noe bedre enn meg. Jeg har bare vært snill og god med han. Han sa bare for 2 måneder siden at jeg var drømmedama og han var så glad han hadde tatt meg av markedet. Anonym poster: 48e6afe91a36ca80bff91a8f7fea9870
Avalon Skrevet 7. mai 2013 #6 Skrevet 7. mai 2013 Been there, done that! Var ikke måte på hvor mye han savnet meg, hvor glad han var i meg osv osv, så via telefon mens jeg holdt på å kle meg fordi han skulle hente meg kom det "Jeg tror ikke vi bør treffes mer". Nei, takk skal du ha. Det svir, det gjør vondt, men det går over! 1,5 år etterpå ville han ha meg tilbake, da var det for sent.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #7 Skrevet 7. mai 2013 Ts her. Jeg skulle kanskje ha sett et mønster. Han har sluttet på 3 studier og begynte på sitt 4 studie i år. Men hallo, visste ikke at han ville gjøre slik med meg også . Han bor forresten hjemme hos foreldrene sine i en alder av 27. (haha, må le litt av meg selv som syntes dette ikke har gjort noe) Jeg er tydeligvis gammeltnytt fordi han sa til meg at han hadde innsett at han kunne få seg noe bedre enn meg. Jeg har bare vært snill og god med han. Han sa bare for 2 måneder siden at jeg var drømmedama og han var så glad han hadde tatt meg av markedet. Anonym poster: 48e6afe91a36ca80bff91a8f7fea9870 Sa han det? Kanskje han var mer opptatt av det da. Drømmedamen kan jo ikke være på markedet. Anonym poster: e6f0d6c65ad5277f954e8962257d7835
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2013 #8 Skrevet 7. mai 2013 Han har møtt en annen! Det er en klassiker! Menn flytter ikke for seg selv i full fart fra samboeren/kona fordi "følelsene er borte". De flytter fordi de har funnet en annen de skal være sammen med. Enkelt og greit. Ikke ALLTID, men ALT FOR OFTE! For deg er det bare å brette opp ermene og begynne på den lange og tunge veien som heter å gå videre i livet ditt. Lykke til! Vi er mange i samme båt!
Gjest Iselin Skrevet 7. mai 2013 #9 Skrevet 7. mai 2013 Han har garantert funnet en annen. Menn blir i forhold til de finner ei ny, jenter går om de ikke får nok oppmerksomhet og ikke har det bra. Menn sliter med å være alene så jeg antar han har en ny dessverre
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #10 Skrevet 7. mai 2013 Nåja. Det eri kke alle menn som sliter like mye. Anonym poster: e6f0d6c65ad5277f954e8962257d7835
Gjest snoopy_93 Skrevet 7. mai 2013 #11 Skrevet 7. mai 2013 Mamma bare stakk når jeg var liten og pappa jobbet kveld. Mamma dro meg med til mormor rett etter skolen og på forhånd hadde hun pakket en bag med klær til meg og henne. Jeg spurte hvorfor og fikk som svar "Jeg skal vise far din hvor skapet skal stå!" Heldigvis klarte pappa å få snakket mamma til fornuft over en telefonsamtale. Husker jeg nekta og sove der.. Har ikke et såå bra forhold til besteforeldrene mine.
Steinar40 Skrevet 8. mai 2013 #12 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Pappa ble det for noen mnd siden. Kom hjem fra jobb en dag også var mamma borte. Tatt med seg tinga sine og stikki uten å si noe. Pappa ville jobbe med det, mamma nekta. Mamma har vært utro mot han mange ganger. Skal si vi alle satt igjen som et stort spørsmålstegn og gjør vel det ennå og. Tanken min er "har hun møtt en annen"? Og den tanken faller vel ganske naturlig når en partner stikker og nekter å jobbe med forholdet. Klemmer fra meg Anonym poster: b1e8a8db5871684d4de44729d6f9d754 Da skjønner man at det ikke er smart å tilgi utroskap. Endret 8. mai 2013 av Steinar40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå