Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Denne naturlige, "solbrune"-looken;

Maquillage-de-Rosie-Huntington-Whiteley-du-blush-abricot-sur-les-tempes-en-fevrier-2011_portrait_w674.jpgEller denne mørkere looken; (skal kjøpe produkter her, men vet ikke helt hva jeg synes er finest!);

rosie-huntington-whiteley590-2-do060811.jpg

Anonym poster: 8f6977055ba723f70d355eac64f9a5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes begge er like fine, til hvert sitt bruk. Litt vanskelig å se sminken på øverste bildet, men den ser i hvert fall mer naturlig og hverdagslig ut, mens sminken på det nederste bildet hadde vært stilig til fest. Og til hverdags egentlig, alt ettersom hvor mye man liker å sminke seg.

Hva slags produkter skal du kjøpe?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes begge er like fine, til hvert sitt bruk. Litt vanskelig å se sminken på øverste bildet, men den ser i hvert fall mer naturlig og hverdagslig ut, mens sminken på det nederste bildet hadde vært stilig til fest. Og til hverdags egentlig, alt ettersom hvor mye man liker å sminke seg.

Enig der! :)

Jeg skal kjøpe div. sminkeprodukter fra Burberry og Chanel, har lest litt på nettet ang. hva som er brukt til hver av disse lookene. Har dessverre ikke råd til alt, så nå gjelder det bare å bestemme seg her.. Haha. :)

Anonym poster: 3392a51fb6827c37dc66e1b1f2b8fc9f

AnonymBruker
Skrevet

Forresten (virker som du har litt peiling! haha) - tror du hun bruker noe på brynene sine? Pudder og gele eller noe slikt? :) Jeg har ganske markerte bryn selv, men de kan alltids bli enda litt finere!

Skrevet

Hun bruker sannsynligvis noe på brynene, ja. Hva man velger å bruke kommer litt an på brynene, samt hvilken look man går etter. Jeg pleier å bruke et øyenbrynspudder som jeg påfører med kost, for det blir finest på meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Liker begge to, men det kommer an på anledningen hvilken look du burde ha. Den eneste forskjellen jeg egentlig ser er at hun har øyenskygge på seg på det nederste bildet. Hadde jeg vært deg, hadde jeg nok gått for den øverste looken, og satset på "hudsminke". Med det mener jeg en god foundation og concealer, mye highlighter, rouge for å gi roser i kinnene og markere kinnbeinene og øyenbrynsblyant for å markere brynene lett.

Håper det var til hjelp :)

Anonym poster: 08377046922f0dab9e019109a488513a

Skrevet

så ikke så mye forskjell jeg. Bare litt mere bronze rundt øynene på den nederste.

AnonymBruker
Skrevet

Du må ikke har Chanel og Burberry produkter for å få en like look, kjære vene. Da betaler du minst 50% for merket.

Anonym poster: b7904e30e265e844d166a1224b793584

Skrevet

Nei for guds skyld hør på siste AB. Chanel og Burberry er ikke verdens beste sminkemerker, og merkene har ingenting med "looken" å gjøre. Ta med deg bildene og gå og få hjelp i et parfymeri, gjerne et som har MAC, MUS eller lign. Mange steder vil de kunne sminke deg og gi deg veiledning slik at det blir slik som du vil. Til en mye bedre pris!

Hvis du ikke sminker deg til daglig vil jo pengene bare være bortkastet ellers?

Gjest Gjest
Skrevet

Denne naturlige, "solbrune"-looken;

Eller denne mørkere looken; (skal kjøpe produkter her, men vet ikke helt hva jeg synes er finest!);

Anonym poster: 8f6977055ba723f70d355eac64f9a5e2

Rosie er nydelig uansett, og jeg såg ikke så mye forskjell på sminkningene.

AnonymBruker
Skrevet

Klarte ikke å se noen look. Er bare noen svææære lepper.

Anonym poster: 168ee51999260f6366e493c93d0372f9

AnonymBruker
Skrevet

Synes begge to var fine, likte øynene spesielt på den siste. :)

Liker sånne naturlige looks, men skulle ønske jeg klarte å sminke meg sånn selv :/

Anonym poster: 17c3529bfdd8a94ba0923823e59ef04b

AnonymBruker
Skrevet

Klarte ikke å se noen look. Er bare noen svææære lepper.

Anonym poster: 168ee51999260f6366e493c93d0372f9

Haha, jelly much? Jeg har større lepper enn det der, naturlig.. Thank you so muuuuch....

Gjest DevilAngel
Skrevet

Jeg syntes den naturlige "solbrune"-looken er den fineste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...