mskancke Skrevet 13. juli 2004 #41 Skrevet 13. juli 2004 Jeg har hatt sex ja, i lange baner faktisk. Du burde være stolt av meg, er egentlig ganske stolt av å ha kommet over min ikke så lille "sex-frykt" igjen. men men... skal prøve å huske på å sende deg en melding eller fem når jeg våkner i morgen. Ps. Opererte for 1 uke siden jeg.... Er treningsklar til desember... Can't wait... Men meg sove nå! Nattis... Drøm digg a... hadeeeeeee
Gjest bare lille meg... Skrevet 30. juli 2004 #42 Skrevet 30. juli 2004 I`m baaaaaccckkkk!!!!!! Herregud så deilig å endelig ha fått internett! Telenor og Tele2 kan..... ja.... har ikke ord...... maken til latterlig treg kundeservice kan du lete lenger etter! nok om det! Jobber og sliter om dagen! så hver gang lønna kommer så er det bare: JIPPI!!! Vi stortrives her i leiligheta!! Er så fornøyde! Bilder kommer etterhvert! Lover Marius!!! :-) Syden turen vi hadde var bare knall!!!!!! Skal tilbake til neste år! Til uka så er det ferie! Vi skal på båt tur smmen med et vennepar! Skal bli deilig! Håper på fint vær i sverige!!! Hopper i seng nå. Skal tidlig opp i morra på jobb! Vi snakkes folkens! Godt å være tilbake!!! Therese
Gjest bare lille meg... Skrevet 9. august 2004 #43 Skrevet 9. august 2004 Er tilbake etter en knall fin ferie i Sverige! vi har bada, sola oss, grilla osv... I morgen er det jobb igjen.... :cry: Det er så vannvittig bra vær her at det er sykt... Er så varmt ute på verandaen at det er umenneskelig å sitte der noen ganger! Marius!!! Hvor er du??????? Leeeeenge siden jeg har hørt noe fra deg! :veldigsur: Nei, får vel gjøre noe nyttig tenker jeg.... Skal prøve å få skrevet litt oftere her men er ikke så enkelt... Klæm, Therese
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå