Gjest agurk Skrevet 4. april 2004 #1 Del Skrevet 4. april 2004 Arg nå er jeg så lei det dyret. Den maser og maser og maser til jeg blir gal. Den har mat og vann og får kos, men bare jeg nermer meg kjøkkenet hyler den og skriker som om døden var nær. Hopper opp å prøver å stjele pålegg og sniker på lillemann sin mat. Og ikke nok med det. Den har begynt å mjaue uttafor midt på natten, holder jo på å vekke opp hele nabolaget! Og når jeg slipper den inn hyler den jo enda mer. Akurat som jeg setter meg ned klokken tre på natta for å underholde den Og natt til å går hylte den igjen uttafor og jeg slapp den inn og når jeg sto opp hadde den bæsja på gulvet! :evil: Kunne ha trampa på den! Og ikke nok med det, den andre katta skal ha barn, så hun maser (var skikkelig sær før) og stjeler mat og er plutselig veldig hormonell, men det kan jeg jo forstå. Så det er greit. Men den andre... ARG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 4. april 2004 #2 Del Skrevet 4. april 2004 Ja, skjønner ikke folk som vil ha husdyr jeg! Glad jeg ikke har katt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. april 2004 #3 Del Skrevet 4. april 2004 Kanskje dyrlegen har noen råd? Det kan jo være at ikke alt er som det skal. Selv gjorde pusen vår nr. 2 på gulvet, når det var snø ute, og han hadde tisset på kassen. Han kunne ikke tisse først og bæsje på kassen etterpå. Som regel gjorde han dette på natten, og når vi stod opp om morgenen var det en pusegutt som plutselig skulle ut alikevel. Helst veldig fort. Nå, går han ut når han må på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 4. april 2004 #4 Del Skrevet 4. april 2004 Nå er det jo knall vær ute, og klarte han å bæsje ute i stiv kuling og snøstorm bør han vel klare det nå og.. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. april 2004 #5 Del Skrevet 4. april 2004 Nå er det jo knall vær ute, og klarte han å bæsje ute i stiv kuling og snøstorm bør han vel klare det nå og.. :evil: Ja han burde det, og det er nettopp derfor det kan være at det er noe galt med han. Er han gammel? Har det skjedd store forandringer i hjemmet i løpet av den siste tiden? Har du byttet kattesand? Du kan jo titte litt her for å se om du finner noen svar. Gå for eksempel på katt-adferd. Jeg fant et litt interessant innlegg her som gikk på temaet mjauing. Fant også et innlegg her angående bæsjing utenfor kassen. Lykke til med pus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 7. april 2004 #6 Del Skrevet 7. april 2004 Hehehehehe Unnslyld for at jeg ler... Men det der er så typisk katter... Så blir man så fortvila for at man ikke forstår hva de vil. Og hvorfor de hyler og mjauer. Har selv holdt på å trampe på katta et par ganger Ring dyrelegen og hør hva de har og si. Lykke til Mjau fra Sarabi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. april 2004 #7 Del Skrevet 7. april 2004 Få dyret kastrert. Det hjelper!! Helt sikkert løpetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 8. april 2004 #8 Del Skrevet 8. april 2004 Kanskje den kan ha en reaksjon på at den andre katten er gravid...? Er det en hann eller en hunn? Kanskje den kjeder seg? Kanskje du kan prøve å gi den noe å jobbe med..? De har vel mange typer "tenkeleker" til dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 8. april 2004 #9 Del Skrevet 8. april 2004 Leste nå at det var en hannkatt.. Fikk ikke det med meg i sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest the imp Skrevet 9. april 2004 #10 Del Skrevet 9. april 2004 Kanskje den rett og slett er sjalu? Kjæledyr kan bli sjalu hvis det f.eks kommer nye barn i familien e.l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 11. april 2004 #11 Del Skrevet 11. april 2004 Den har heldigvis roet seg litt nå. Gnåler ikke like ille som før. Kanskje kastrering ikke er så dumt, skulle vært gjort uansett. Men det er nok lenge til den får være inne på natta igjen ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå