Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker håret annenhver dag, har gjort det i årevis. Men nå i det siste har blitt veldig fort fett igjen, som regel dagen etter ser det forferdelig ut og jeg føler jeg må vaske det igjen. Løsningen blir da tørrsjampo, men det hjelper vel ikke så veldig det? Det blir vel som å vaske det, omtrent?

Noen som har noen gode tips?

Anonym poster: 68a43911dea6ebce51375aad12eadbe1

Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Prøv å bytte sjampo.

Noen ganger syns jeg det hjelper å "slite litt" men vente i 3 dager uten å vaske håret. Så begynner jeg å vaske det annen hver dag og alt går tilbake til normalen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problem og har hatt det hele livet tror jeg. Moren min og søsteren min har det på samme måte. Må egentlig vaske håret hver dag, men prøver å begrens til annen hver dag og bruke tørrshampoo i mellomtiden. Har prøvd et utall shampooer og diverse midler mot fet hodebunn mange ganger og over lange perioder. Har også i perioder latt det gå mange dager mellom hver vask. Dette har ingen betydning for meg, blir like fort fett igjen uansett hva jeg gjør.

Anonym poster: ec74e13eacf3542fa09663ee7c804092

• Liker 1
Skrevet

Hva med å kjøpe hårkur som dukan bruke av og til? Jeg kurer håret ca annen hver uke. Da får jeg bort mye fett og drit, hjelper veldig..

Skrevet

Tørrshampo er helt forjævlig, og gjør at håret ditt blir enda mer fett over tid!

Anbefaler det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...