BreakEveryRule Skrevet 18. mai 2013 #41 Skrevet 18. mai 2013 Jeg er i det hele og det vesentlige totalt uenig med deg, men når du begynner å kalle meg ureflektert og barnslig fordi jeg ikke støtter ditt syn, blir det for dumt til at jeg gidder å svare. At du gidder å svare? Var du spesielt bedt om å svare, kanskje? Hva slags primadonna tror du egentlig at du er? Du kan stige ned fra din høye hest, tross alt var det du som begynte med utsagn som "herregud, du er ikke sann." Sleipt.
Memoria Skrevet 18. mai 2013 #42 Skrevet 18. mai 2013 (endret) Kjører man på veien, følger man trafikkreglene, uansett hva kjøretøyet består av. Jeg holdt på å bli plaffa ned av en syklist på Karl Johan en morgen det var heeelt stille i trafikken og jeg gikk over gata på rødt lys. Han kom syklene, skrena forbi meg og ropte ut: "Det er rød mann!" Jeg ropte da tilbake: "Du er ikke en bil!" Men da jeg fikk tenkt meg om så stemmer jo det han sa litt, men så kan man stille spørsmål om dersom det hadde vært rødt lys for ham om han hadde stoppet for en enslig fotgjenger som meg? Endret 18. mai 2013 av Memoria
oreokake Skrevet 18. mai 2013 #43 Skrevet 18. mai 2013 At du gidder å svare? Var du spesielt bedt om å svare, kanskje? Hva slags primadonna tror du egentlig at du er? Du kan stige ned fra din høye hest, tross alt var det du som begynte med utsagn som "herregud, du er ikke sann." Sleipt. Hei hersketeknikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå