Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lett på nett, men finner ingen scrappebutikk i Oslo! Vet om Panduro hobby og at Søstrene Grene har litt, men er ute etter en butikk med litt bedre utvalg.

Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som jeg vet. Steffens stengte, og da er det ingen.

Jeg drar til Scrappemagasinet eller Bikuben på Strømmen.

Skrevet

Så dumt! Scrappeutstyr er ikke noe å kjøpe på nett, vanskelig å vite hvordan ting egentlig ser ut!

Men takk for tips, skal ta en utflukt til Strømmen en dag :)

Skrevet (endret)

Så dumt! Scrappeutstyr er ikke noe å kjøpe på nett, vanskelig å vite hvordan ting egentlig ser ut!

Men takk for tips, skal ta en utflukt til Strømmen en dag :)

Merkelig egentlig... at det ikke er en. En stor en... Kunne gjerne fjernet XXL i Storgata å laget hele til scrapp, stempel og hobbybutikk :wow: :wow: :wow:

Endret av Wonders
  • Liker 1
Gjest SweetSunshine
Skrevet

Jeg har sett at de har fått en god del (ikke en egen butikk da) på hobbybutikken i krysset ved St.Olavsgate og Pilestredet. Så hvis dere er i Oslo så er det i hvertfall verdt å sjekke ut. Jeg scrapper ikke, så la ikke sååå mye merke til hvor mye de hadde:)

Skrevet

Takk for tips! Det er den male-butikken du mener??? Den som selger maleutstyr? Skal sjekke den ut!!

Skrevet

Ja de har bare maleutstyr. Ikke noe for oss som scrapper og lager kort. Det er litt forskjellig, men jeg synes Nille har fått mindre ting og satt opp prisen. Det er best å handle på Strømmen. Titt på nettet og så slå deg løs hos Bikuben. Ta lokaltoget fra Oslo til Lillestrøm. Tar 20 minutter, og det er gåavstand til butikken fra toget.

Skrevet

Enig med Wonders, Bikuben slår ALT Oslo har å komme med når det gjelder scrapbookutstyr.

• Liker 1
Gjest SweetSunshine
Skrevet (endret)

Ja de har bare maleutstyr. Ikke noe for oss som scrapper og lager kort. Det er litt forskjellig, men jeg synes Nille har fått mindre ting og satt opp prisen. Det er best å handle på Strømmen. Titt på nettet og så slå deg løs hos Bikuben. Ta lokaltoget fra Oslo til Lillestrøm. Tar 20 minutter, og det er gåavstand til butikken fra toget.

Men de har fått en ny avdeling;) I hvert fall når jeg gikk forbi der i forrige uke:) Lenge siden du har vært der? Den er kanskje ikke sååå stor, men en del virket det som :)

Men skal prøve å stikke innenom imorgen og se hvor mye de har jeg:)

Endret av SweetSunshine
Skrevet (endret)

Men de har fått en ny avdeling;) I hvert fall når jeg gikk forbi der i forrige uke:) Lenge siden du har vært der? Den er kanskje ikke sååå stor, men en del virket det som :)

Men skal prøve å stikke innenom imorgen og se hvor mye de har jeg:)

Da skal jeg ta en titt.

Det er ikke bare utvalg det går på, men også pris. Overpriset er det værste jeg ser. Jeg har holdt på med scrapping i snart 10 år, og merker det er ikke vits å handle når kortet koster over 50 kr å lage. Da drar jeg heller på høstmessen i september i Skjedsmohallen å samler opp hva jeg skal handle.

Og Panduro inni Strømmen Storsenter, gamle delen over Burger King har mye til kort osv... Mens du er i området. 3 butikker i Strømmen.

Her er også link til hva jeg handler på ebay; https://www.facebook.com/profile.php?id=1417638265&ref=tn_tnmn#!/media/set/?set=a.3797628385389.2139087.1417638265&type=3

Endret av Wonders
Skrevet

Da skal jeg ta en titt.

Det er ikke bare utvalg det går på, men også pris. Overpriset er det værste jeg ser. Jeg har holdt på med scrapping i snart 10 år, og merker det er ikke vits å handle når kortet koster over 50 kr å lage. Da drar jeg heller på høstmessen i september i Skjedsmohallen å samler opp hva jeg skal handle.

Og Panduro inni Strømmen Storsenter, gamle delen over Burger King har mye til kort osv... Mens du er i området. 3 butikker i Strømmen.

Her er også link til hva jeg handler på ebay; https://www.facebook...17638265&type=3

Panduro har flyttet dit Babybutikken lå før, hjørnet mellom Husfliden og bowlingen i 2 etasje :)

Så de har blitt større og mer oversiktelige :)

Kanskje vi ses i Skedsmohallen, Wonders, jeg pleier å stå på standen til Papir i Hjertet siden bestevenninna mi eier og driver den butikken :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med Wonders, Bikuben slår ALT Oslo har å komme med når det gjelder scrapbookutstyr.

Hihi, litt artig at denne butikken blir nevnt, jeg kjenner nemlig damen som driver butikken, og hun er svært dyktig og tøff grunder!

Anonym poster: a3ccc83e99022da897c34030de5ac519

AnonymBruker
Skrevet

Hihi, litt artig at denne butikken blir nevnt, jeg kjenner nemlig damen som driver butikken, og hun er svært dyktig og tøff grunder!

Anonym poster: a3ccc83e99022da897c34030de5ac519

Helt enig, kjenner henne ikke godt, men både hun og mannen er veldig dyktige. De har turt å satse, og det gir resultater i et så lite marked som det vi har i Norge er.

Anonym poster: d5dac1b341ecbf9d4eeb3e3fe8d9e641

Skrevet

Det er ikke sååå skummelt å handle på nett altså, jeg handler omtrent kun på nett og jeg shopper en del scrappeting:) Men så har jeg holdt på en stund da, så jeg vet jo hvordan forskjellige merker og produkter er så det er sjeldent jeg får overraskelser.

Skrevet (endret)

Panduro har flyttet dit Babybutikken lå før, hjørnet mellom Husfliden og bowlingen i 2 etasje :)

Så de har blitt større og mer oversiktelige :)

Kanskje vi ses i Skedsmohallen, Wonders, jeg pleier å stå på standen til Papir i Hjertet siden bestevenninna mi eier og driver den butikken :)

Å dæven da må sjekkes ut.

Da har jeg sjekket det ut. Det har noe, men det er dyrt og gammelt. Altså oppkjøpt av konkursboet til muligens Steffens?

Jeg hadde tatt lokaltoget til Strømmen å kost med skikkelig i stedet.

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...