Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hufsa
Skrevet

Ja. Som tittelen sier har eksen funnet seg ei ny. Jeg syntes det er vanskelig og sliter med masse angst og tanker. Er redd han sier masse stygt om meg til henne osv Føler meg så maktesløs. Alt skjedde så fort. Han gjør det slutt med meg og det går ikke mer enn en uke før han har noe på gang med ei ny. Hva betydde vel jeg for ham da? Nå har det blitt offisielt på facebook også. Jeg er bare så redd for at livet mitt stopper opp her, og at jeg aldri skal komme meg videre. Jeg klarer ikke slappe av og det gjør meg gal. Måtte bare lufte disse tankene et sted.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er redd han sier masse stygt om meg til henne osv

På hvilken måte påvirker det deg og ditt liv? :)

Med mindre det er en veldig god grunn til at dere fortsatt er venner på Facebook, burde du sletta han fra lista.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Vel. Egentlig påvirker det ikke meg og mitt liv så mye, er bare frykten for det. Sliter med angst fra før og den forverres en god del når ting som dette skjer. Blir nok nødt til å slette ham fra facebook, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Som tittelen sier har eksen funnet seg ei ny. Jeg syntes det er vanskelig og sliter med masse angst og tanker. Er redd han sier masse stygt om meg til henne osv Føler meg så maktesløs. Alt skjedde så fort. Han gjør det slutt med meg og det går ikke mer enn en uke før han har noe på gang med ei ny. Hva betydde vel jeg for ham da? Nå har det blitt offisielt på facebook også. Jeg er bare så redd for at livet mitt stopper opp her, og at jeg aldri skal komme meg videre. Jeg klarer ikke slappe av og det gjør meg gal. Måtte bare lufte disse tankene et sted.

Jeg tviler på at han snakker stygt om deg. Hvorfor skulle han det? Det ville i så fall sannsynligvis gitt henne et dårlig inntrykk av ham. Hvis det er mindre enn en uke siden høres det ut som en rebound. Ikke tenk på ham, kom deg videre i livet, fokuser på de positive sidene i livet ditt :)

Anonym poster: fd8b1e7ceff0ab0f7e00743dfd88f630

• Liker 2
Skrevet

Fjern alle spor fra han i livet ditt. Du må slutte å tenke at ditt liv på noen måte avhenger av hvordan han lever. Ta opp igjen fritidsinteresser og allier deg med gode venninner for å distrahere deg fra de vonde tankene. Og et tips som sikkert virker veldig malplassert men som fungerer; skaff deg en rebound, en liten vårflørt. Hvis ingenting annet virker bør du vurdere profesjonell hjelp.

Gjest Gjest
Skrevet

Vel, men som alle med vett i skallen vet så er det første tegnet på at noe ikke er som det skal være at det snakkes skit om eksen.

• Liker 2
Skrevet

Takk for tips! Jeg skal prøve å tenke positivt. Det med en vårflørt er kanskje ingen dum ide. Men jeg har lite selvtillit, så det er vanskelig med nye mennesker .

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge var du og eksen sammen da?

Anonym poster: e87062d2552408a7ae8c5ea15c1c4c64

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte siden han hadde gått så fort videre:-)

Anonym poster: e87062d2552408a7ae8c5ea15c1c4c64

Gjest Gjest
Skrevet

Alle kvinner som slipper fri fra sine menn, bør feire dette og være stolte og glade. Menn er stort sett kun en plage og til skade for kvinnene de utnytter og misbruker i parforhold.

AnonymBruker
Skrevet

Alle kvinner som slipper fri fra sine menn, bør feire dette og være stolte og glade. Menn er stort sett kun en plage og til skade for kvinnene de utnytter og misbruker i parforhold.

Ja jeg gleder meg til den dagen jeg slipper fri fra samboeren min, da skal jeg skåle i champagne. Herregud, dra tilbake til hulen din.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det ligger en del i det da. Det er ganske mange menn der ute som ødelegger mer enn de gjør godt.

Anonym poster: e1d9c8ffa2b3cbc522337cf3ccb5510f

Gjest Gjest
Skrevet

Ja jeg gleder meg til den dagen jeg slipper fri fra samboeren min, da skal jeg skåle i champagne.

Hvorfor gjør du ikke noe med det og sparker ham ut?? Gled deg til champagnen!

Skrevet

Takk for tips! Jeg skal prøve å tenke positivt. Det med en vårflørt er kanskje ingen dum ide. Men jeg har lite selvtillit, så det er vanskelig med nye mennesker .

Ikke få deg en rebound. Det ender bare med at du sårer en annen gutt. Ta heller tida til hjelp, og kom deg over eksen først.

Jeg ble brukt som rebound av en jente, og jeg endte opp med å bli såret.

Gjest winston
Skrevet

Vel, men som alle med vett i skallen vet så er det første tegnet på at noe ikke er som det skal være at det snakkes skit om eksen.

Det har du faktisk veldig rett i.

Gjest Elissima
Skrevet

Det ligger en del i det da. Det er ganske mange menn der ute som ødelegger mer enn de gjør godt.

Anonym poster: e1d9c8ffa2b3cbc522337cf3ccb5510f

JA!!!!!!!

Gjest Jon Snow
Skrevet

Dere er ikke sammen lenger

han har funnet seg en ny

ser ikke problemet

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Dere er ikke sammen lenger

han har funnet seg en ny

ser ikke problemet

I motsetning til menn så er det ikke bare for oss kvinner å komme over en vi har vært glad i skjønner du :) Skulle ønske jeg kunne være like følelseskald som en mann.. Må være behagelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...