Gjest Marsvinet Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Som trådtittelen sier: beskriv ditt drømmeliv eller paradis. Hva trenger å forandres i livet ditt for at det skal bli perfekt? Lever du det perfekte livet akkurat nå? Er du fornød? Beskriv! Selv aner jeg virkelig ikke hva jeg ønsker her i livet, men jeg tror at mann (eller går det ann å være lykkelig uten?), enebolig (med nedbetalt lån) og (evt.) unger har en plass i bildet. Og kanskje å gå ned 7 kilo, slik at jeg blir hollywood-undervektig og passer dagens kroppsideal. Hvem vet, kanskje dette vil gjøre meg lykkelig. Jeg skal begynne på et hardt studie til høsten, og jeg trenger motivajon og en fremtid å se fram til.
Gjest Kv84 Skrevet 8. mai 2013 #2 Skrevet 8. mai 2013 Drømmen er å være med han jeg er betatt av, barn om noen år. Liker at han har barn fra før av, elsker stor familie! Jeg vil eie egne kafe, være sosial. Smile hver dag. Like å vaske og rydde hjemme. Ha barn som storkoser seg. Kunne gi kjæresten små gleder i hverdagen og forstå hva det eventuelt er som er blitt misforstått eller hva som jeg kan gjøre for å gjøre mannen og andre glade fort. Masse penger, bil til mannen som han elsker. Flørting! Masse mer.
Fashionistaen Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Da skulle jeg bodd sammen med min kjære i en passe stor enebolig med et fint blomsterbed og en liten jordbærhage. Jeg skulle vært en racer på matlaging og baking, hjemme hos oss skulle det alltid vært nybakte brød, boller og cupcakes. I tillegg skulle jeg hatt to barn og lage denne maten til; en jente og en gutt. Et av barna mine skulle vært sånn passe god på piano, slik at h*n en eller annen gang kunne spilt "Claire de Lune" for meg. Jeg ville også hatt en familievennlig hund, en stasjonsvogn og en spennende jobb. Prikken over I-en hadde vært en smashing kropp pluss en velfylt garderobe. Det er lov å drømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå