Gjest Pia Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Ikke akkurat det jeg tenker på nå, men på sikt. Det er jo bare få måneder siden bruddet, der han var utro. Jeg er en dame som vet at jeg ikke vil trives med å være alene resten av livet. Men når man har flere barn sammen, hvordan blir det da å finne en ny mann? Kanskje har han barn også, og hvordan vil hverdagen bli? Ønsker å høre erfaringer fra dere som har opplevd det samme, og funnet en ny? Hvordan får dere hverdagen til å fungere med mine og dine barn, tid til kjærlighet og dere to?
Gjest xy Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Var alene i flere år, hadde egentlig tenkt å forbli singel. Men en dag sto h#n der. Vips!
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 Hvis begge har barn er man vel foreldre en uke og kjærestepar den andre uka. Det er lite trolig at man med det første flytter sammen med mindre man allerede bor i samme nabolag..
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Ikke noe problem å finne en mann. Å finne en god mann kan derimot være mer utfordrende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå