Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #1 Del Skrevet 4. april 2004 Hei alle dere kloke hoder der ute! Dette kan høres merkelig ut, men jeg er så rar på tunga! Og det begynner å bli plagsomt.. Har vært slik i flere dager nå, nærmer seg vel 4... Det føles som om den er tørr,selv om jeg *vet* at den ikke er det. Resten av munnen er normal! Men den er overfølsom, og den kjennes ru på en måte... Og alt smaker rart! Det er skikkelig ubehagelig, det kjennes nesten som når man stikker tungen bortpå et batteri for å kjenne om det er mer strøm i det. Bare at det kjennes slik over HELE tungen.. HVA ER DETTE?!??!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 5. april 2004 #2 Del Skrevet 5. april 2004 Går du på medisiner kan det være en forklaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umi Skrevet 5. april 2004 #3 Del Skrevet 5. april 2004 Du har ikke spist alt for varm mat da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2004 #4 Del Skrevet 6. april 2004 Nei jeg har ikke spist varm mat... Det er bedre nå, men det er litt rart enda. Nå har jeg vondt i hodet og det kjennes som jeg er tørst hele tiden. Men jeg har drukket mellom 2 og 3 liter vann hver dag!! Kanskje jeg er forgiftet!?? IIIIIK!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 7. april 2004 #5 Del Skrevet 7. april 2004 Kanskje du har fått diabetes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 7. april 2004 #6 Del Skrevet 7. april 2004 Høres ut som hvordan tungen føles etter en real overdose salte godterier. Når jeg har spist mye slikt får jeg den følelsen. Du har ikke spist mye Saltsild, Tyrkisk pepper, Dundersalt eller andre salte eller sterke saker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2004 #7 Del Skrevet 8. april 2004 Diabetes!?!! Ånei! Hvordan merker man det? Hva er andre symptomer? Men ellers virket saltsild/brygger på en sykdom-teoriene ikke så dumme. Jeg er småsyk i dag nemlig, og tungen min har roet seg masse nå. men diabetes?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 8. april 2004 #8 Del Skrevet 8. april 2004 Symptomer på diabetes skal visstnok være et stort tørstebehov og ofte vannlating, at du er ofte trøtt/sliten uten grunn, og soppinfeksjoner i underlivet. (bare noe jeg leste i et blad om diabetes) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 9. april 2004 #9 Del Skrevet 9. april 2004 Symptomer på diabetes skal visstnok være et stort tørstebehov og ofte vannlating' date= at du er ofte trøtt/sliten uten grunn, og soppinfeksjoner i underlivet. (bare noe jeg leste i et blad om diabetes) ofte tørst ja...men ikke særlig tørr på tunga osv.. har selv diabetes type 2... og er trøtt/sliten ofte. soppinfeksjoner i underlivet har jeg aldri hørt om...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 10. april 2004 #10 Del Skrevet 10. april 2004 Hadde ikke jeg heller, før jeg leste det i bladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå