Gå til innhold

Hæ? Ut av singellivet alt nå? :-P

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter og føler meg litt satt ut egentlig..

Jeg hadde som mål å bli lykkelig som singel. Jeg rakk å være dette i 2 uker før jeg ble kapret. Deretter satte jeg som mål å komme på fast grunn med hun som har kapret meg.. Dette tok 2 uker igjen.

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, for jeg har hele tiden satt meg store mål jeg har jobbet hardt med å oppnå. Forventet egentlig å være singel mye lenger, men plutselig skjedde det (ps! Ja, jeg vet det er fortsatt en risiko for at ting går på trynet! :-P).

Til dere som vil ut av singellivet:

* Bli lykkelig med hva dere har.

* Lær dere til å gi av dere selv.

* Gjør dere klar til å møte et annet menneskes behov.

Når man har vært singel lenge, så blir man veldig opptatt av hva man søker. Men det man søker kommer som regel ikke i den innpakningen man forventer. Nå snakker jeg ikke nødvendigvis om utseende, men personen vil mest sannsynlig ikke være slik du forestiller deg. Det gjelder å være åpen, imøtekommende og nysgjerrig ;-). Den rette kan være rett foran nesa på deg uten at du vet det ;-).

-Mann 31

Anonym poster: ade6f927dd2f805732ac433b934fde9e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi det tre måneder så angrer du:-P

• Liker 3
Skrevet

Pøh. Jeg har vært både blid, imøtekommende og nysgjerrig, og prøvd å gitt masse av meg selv, men jaggu stikker de andre veien lell. :glare:

Jeg er glad på dine vegne, TS, men klisjeen om at "han dukker opp når du minst venter det!" er nettopp det - en klisje.

(så får vi håpe jeg må bite i meg ordene om ikke så altfor lenge.... :sminkedokke: )

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Sannheten er nok snarere at TS er av typen mann som bare må ha noen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pøh. Jeg har vært både blid, imøtekommende og nysgjerrig, og prøvd å gitt masse av meg selv, men jaggu stikker de andre veien lell. :glare:

Jeg er glad på dine vegne, TS, men klisjeen om at "han dukker opp når du minst venter det!" er nettopp det - en klisje.

(så får vi håpe jeg må bite i meg ordene om ikke så altfor lenge.... :sminkedokke: )

Som jeg sier har jeg ikke fasiten, men jeg føler veldig at ting plutselig gikk veldig min vei når jeg først "fant ut av ting". Det er såklart ingen garanti for at det vil holde. Man må bare ta sjansen.

Det som er positivt er at om det skulle skjære seg, så betyr ikke det at jeg legger meg til å dø. Singellivet holdt på å bli temmelig bra ;-).

Men lykke til. Har du den holdningen du sier du har, så synes jeg du fortjener å få en bra mann :-).

Sannheten er nok snarere at TS er av typen mann som bare må ha noen.

Du ville forresten ha meg på date for en stund tilbake, men det var vi ikke to om...

Og forresten synes jeg det der var ganske stygt sagt av deg.

Anonym poster: 7251721f93f0a2afa970ad22e77b8ae6

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Du ville forresten ha meg på date for en stund tilbake, men det var vi ikke to om...

Og forresten synes jeg det der var ganske stygt sagt av deg.

Kom med dokumentasjon for påstandene dine takk.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Kom to ganger.

Endret av Gjest
AnonymBruker
Skrevet

Kom to ganger.

Glem det. Jeg har ikke noe behov for å bevise noe som helst.

Om du ikke klarer å ta det som en oppfordring til å oppføre deg pent, så kan det heller la være.

Gjest Gjest
Skrevet

Glem det. Jeg har ikke noe behov for å bevise noe som helst.

Om du ikke klarer å ta det som en oppfordring til å oppføre deg pent, så kan det heller la være.

Så hvis jeg ikke oppfører meg pent så skal du fortsette å lyve om meg? ;)

Skrevet

Her hagler komplimentene i kjent stil, ser jeg...

Skrevet

Du gikk inn i et forhold etter et par uker? En du kjente fra før da regner jeg med....?? Hvis ikke synes jeg denne tråden virker litt rar/urealistisk.

Men jeg har mer troen på å møte noen tilfeldig ja (eller i omgangskrets/gjennom jobb etc - enn nettdating. Litt for kunstig setting spør du meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kom to ganger.

KOM du 2 ganger? Heheheh.

Anonym poster: 7dfa647186ce82d187c94dcc57f3d018

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Skal jeg lære deg trikset?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gikk inn i et forhold etter et par uker? En du kjente fra før da regner jeg med....?? Hvis ikke synes jeg denne tråden virker litt rar/urealistisk.

Men jeg har mer troen på å møte noen tilfeldig ja (eller i omgangskrets/gjennom jobb etc - enn nettdating. Litt for kunstig setting spør du meg.

Broren min har vært i et sunt og godt forhold i rundt 6 år. De har vært sammen fra første dag de møttes.

Men ja, jeg har kjent henne lenger enn 2 uker.

Nettdating var ikke noe som fungerte så bra for min del heller. Altfor kunstig. Hele settingen gjør det bare vanskelig for folk å åpne seg for hverandre. Skal du virkelig lære en person å kjenne, så må du få denne til å åpne seg.

AnonymBruker
Skrevet

:laugh:

Anonym poster: f58443a5e8faf40d38c403c5b8f2f827

Gjest Tidssone
Skrevet

Så kjekt at noen får det til!

AnonymBruker
Skrevet

Så kjekt at noen får det til!

Jeg tenkte faktisk på deg i forbindelse med dette.

Nå har jeg ikke møtt deg, men vi har såvidt skrevet litt.

Kanskje du må finne frem til det samme som jeg måtte finne frem til? Dvs. det i deg selv som gjør deg klar... og såklart den personen som gir deg det du trenger.

Men spør deg selv om følgende:

I og med at du har vært singel så lenge som du har, kan det være at du har satt deg for mange preferanser? Jeg hadde og jeg har ikke vært singel så lenge som så mange andre her. Jeg har vært nødt til å legge bort flere av de i og med at jeg innså at det heller var basert på tidligere negative erfaringer og at det ikke var av viktighet allikevel.

Hva med tillit? Sitter det veldig langt inne? For man må åpne seg selv følelsesmessig om man skal være klar.

Nå må jeg og nevne at jeg overhodet ikke kjenner din situasjon.

Gjest Tidssone
Skrevet

Nå må jeg og nevne at jeg overhodet ikke kjenner din situasjon.

Good point.

Har du egentlig sett at jeg noensinne her inne har formidlet et sterkt ønske om å finne en partner?

AnonymBruker
Skrevet

Good point.

Har du egentlig sett at jeg noensinne her inne har formidlet et sterkt ønske om å finne en partner?

Nei.. Kun at du klør deg i hodet for hvorfor du ikke finner en.

Men det var godt ment fra min side...

Gjest Tidssone
Skrevet

Nei.. Kun at du klør deg i hodet for hvorfor du ikke finner en.

Men det var godt ment fra min side...

Jada, jeg skjønner jo det.

Jeg kan ikke huske at jeg har klødd meg i hodet over at jeg ikke finner noen, heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...