AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #1 Skrevet 7. mai 2013 Hei. Jeg har en venninne av meg som skal lage en oppgave om hund og ME syke. Og oppgaven omhandler dette med hvilken hjelp hund/ katt er for ME syke. NOen som har lyst å fortelle om dette? Spørsmålet ligger også ute på annen diskusjonsforum. Anonym poster: 54cb0ff6c890095682e734863b4afccc
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #2 Skrevet 7. mai 2013 Tja.. Vet at en kusine av meg fikk seg hund for å få en mer meningsfylt hverdag og i tillegg mer selskap. Hun kan jo ikke jobbe fulltid. Hunden gir henne mye glede, men samtidig kan hun ikke ha det daglige ansvaret for den. Hun kan ikke gi den lange turer o.l. Av henne får den bare korte tisseturer, lek og kos. Samboer tar resten. Anonym poster: 7d225f9f6c8451392f20635ce0c6d0c9
summerrain Skrevet 8. mai 2013 #3 Skrevet 8. mai 2013 Jeg har både hund og katt og er ME syk! Til daglig gir jeg dyrene mine det de har behov for. Har valgt en hunderase som passer til sykdommen og meg da. Jobber ikke. Men kan si at jeg ALDRI hadde klart det uten foreldrene mine, som tar han de dagene jeg er dårligst. Med kattene er det jo ikke samme problemet, de styrer seg mer selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå