Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #1 Skrevet 6. juni 2002 Håper noen kan hjelpe meg. Jeg trenger tips om hvilken øvelser jeg kan bruke for å stramme rompe og lår. Jeg sliter med 2 prolapser i ryggen så jeg orker ikke å jogge, gå veldig langt og sykle får jeg ikke lov til av legen foreløpig. Har prøvd meg frem litt frem her hjemme foran speilet, men jeg klarer liksom ikke å finne ut hva som tar best. Takknemlig for alle svar!!!
Gjest gjest 0 Skrevet 6. juni 2002 #2 Skrevet 6. juni 2002 Jeg vet ikke hvor bra denne er for ryggen din, men det vet vel du! Ligg på ryggen med knærne opp. Løft rompa litt opp og klem sammen rumpeballene. Dukan også ha en vannflaske eller lignende mellom lårene som veier litt og skvise den samtidig. len deg intill en vegg og sett deg ned slik at du får 90 graders vinkel i knærne. Stå der så lenge du orker! Du kan også stå med bena lett avskilt og sette deg opp og ned med rett rygg uten veggen som støtte. Da får du ikke så statisk trening. Jeg er ikke helt sikker på om disse øvelsene er gode for å stramme opp, men du trener iallefall musklene dine!12
Mathias Skrevet 6. juni 2002 #3 Skrevet 6. juni 2002 Hei, prøv dette: Stå opp langs veggen med bena litt foran deg som om du sitter på en stol. Mens du støtter ryggenmot veggen kan du skli ned til nitti grader i kneleddet. Du har nå stilling som om du sitter på stol md bena en 40-50 cm fra veggen. Opp igjen. Gjøres max ganger. Så deler du det ant i to og trener dette ant 3-4 serier med 1 min pause. Prøv også å ha bena i "Chaplingstilling" dvs med tærne utover. Deter flere øvelser også for rumpe... men: Søk på trim tram på nettet og kjøp en treningsvideo av hun Jaqueson (?) der hun trener md strikk....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå