Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Etter mye krangling ble det slutt med kjæresten min.. Jeg angrer bruddet, men han vil ikke ha noe mer med meg å gjøre. Han sier at han har mista troen på seg selv, og at på forholdet vårt, selv om han tydeligvis fortsatt elsker meg osv.. Vil ikke at han skal ha det vondt, men han har gitt opp alt.. Smerten er uutholdelig for meg, og skulle ønske vi begge to hadde det bra. Men han vil ikke, fordi han sier han ikke kan bli en bra nok kjæreste, men for meg har han jo vært helt perfekt. Han vil ikke møte meg, fordi han sier at han ikke kan styre følelsene for meg eller noe slik. Jeg er så lei meg og skjønner egentlig veldig lite.. Jeg vil stå ved hans side og hjelpe han med å fikse livet sitt, men han vil ikke ha meg der. Hva skal jeg gjøre? Har så lyst til å hjelpe han så godt jeg kan

Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Etter mye krangling ble det slutt med kjæresten min.. Jeg angrer bruddet, men han vil ikke ha noe mer med meg å gjøre. Han sier at han har mista troen på seg selv, og at på forholdet vårt, selv om han tydeligvis fortsatt elsker meg osv.. Vil ikke at han skal ha det vondt, men han har gitt opp alt.. Smerten er uutholdelig for meg, og skulle ønske vi begge to hadde det bra. Men han vil ikke, fordi han sier han ikke kan bli en bra nok kjæreste, men for meg har han jo vært helt perfekt. Han vil ikke møte meg, fordi han sier at han ikke kan styre følelsene for meg eller noe slik. Jeg er så lei meg og skjønner egentlig veldig lite.. Jeg vil stå ved hans side og hjelpe han med å fikse livet sitt, men han vil ikke ha meg der. Hva skal jeg gjøre? Har så lyst til å hjelpe han så godt jeg kan

Når han ikke vil er det ikke så mye du kan gjøre. La ham være og gå videre.
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, men jeg forstår ingenting. Skjønner ikke hvorfor han vil gi opp livet sitt.. Vi har gjort det slutt over sms, og han nekter å treffe meg, det er så vanskelig og vondt :( han sier at han kan ikke bli sammen med meg igjen fordi han ikke kan gjøre meg lykkelig og at han gjør det for min skyld. Huff, jeg er så overrasket over valget hans, så utrolig vondt.. Klarer ikke godta det.. Jeg vil hjelpe han

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan skal jeg få han til å få tilbake troen på seg selv og oss når han ikke engang vil treffe meg?! :(

AnonymBruker
Skrevet

Hvis forholdet mellom dere ikke fungerer er det ikke noe du kan gjøre. Dessuten trenger han sikkert bare litt tid, han er deprimert over bruddet. Det er tøft i begynnelsen, men noen ganger er det det beste man kan gjøre.

Anonym poster: 93ddfaa92541fcc9a8ae31239bca490d

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, men vi kan jo bare bli sammen igjen. Jeg har tenkt mye på hvordan jeg kan gjøre forholdet bedre. Klarer ikke bare gi det opp sånn.. Det er verdt å gi det en siste sjanse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...