AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 jeg er en dame som mest sannsynelig har ad hd eller add. utreda. jeg liker å være barnslig og tøyse endel. jeg har tuuuusen tanker i hue på en gang alltid, og dårlig på å konsentrere meg.følge med på ting. elendig på å huske saker og ting og pretty dårlig hukommelse også. jeg er nok litt brautete og mer "guttete" enn mange andre jenter, men også veldig seriøst og ansvarsfull..søt og morsom er jeg og. jeg kan være ganske impulsiv og litt "rar" og gira, har masse humor og er et rotehue de lux. det jeg lurer på er om noen syns diagnosen er turn off og at sånne damer tar litt mye plass? eller kunne du fint ha gått inn i et forhold med en som har det litt sånn, eller er det mest nærliggende og lurt at jeg hooker opp med samme ulla? noen som bryr seg om sånt?.......... Anonym poster: 68d441b41d54c16c3703bde4e6b549e2
Gjest Papaya Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Hi hi, for et leven det kommer til å bli med to av samme type da. Radarpar
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 Jeg ville nok heller valgt en som deg i stedet for en som var det motsatte. Likte du svaret mitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå