AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Jeg er en jente som fyller 21 i juli. Har vært samboer med kjæresten to år snart og vi har det fantastisk. Vi har hatt våre humper på veien, men vi klarer alltid å finne en løsning. Nå er han i forsvaret, og han har 7 mnd igjen der. Han vil fortsette etter førstegangstjenesten, å vi snakker mye om å flytte ut fra kjellerleiligheten vi leier å flytte mot oslotraktene til en finere og større leilighet. Vi snakker om at vi ønsker oss en hund, og vi snakker mye om fremtidsplaner sammen, og vi gleder oss. Greia er det at jeg kjenner jeg blir utrolig forlovelsessyk, barnesyk, boliglånlånsyk. Alt som er. Jeg kjenner jeg er skikkelig klar for å etablere meg skikkelig. Jeg er student nå, og han kommer nok til å få seg en fast stilling etter endt førstegangstjeneste. Er det helt tullerusk å forlove seg, kanskje gifte seg når den ene er student og vi fortsatt leier? Vi er begge snart 21, veldig unge, men veldig sterk og gjensidig kjærlighet og ønske om å bli gamle sammen. Det er første spørsmålet, det andre spørsmålet dreier seg mer om hvorvidt han vil eller ikke. Han sier han ønsker barn med meg i fremtiden, og mye mulig at han en dag vil gifte seg. Vi er nok ikke helt på samme planet ang barn og giftemål. Før tenkte jeg at bryllup og barn bare var en drøm, og kom til å skje en gang i livet, mens nå føler jeg meg utrolig klar for å bare omfavne hele mannen og dele resten av livet mitt med han. Jeg blir helt tullerusk her jeg sitter. Sommerfugler i magen og lyst på livet. Det er så herlig, men jeg vet at han ikke er på samme plan riktig enda.. Anonym poster: 8b8d0c2b81a5b2d7c150655c1b67577c