Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 En dag så jeg en veldig kjekk fyr på en togstasjon et par timers kjøretur unna hjemmet mitt. For noen år siden bodde jeg på et sted hvor endel menn hadde en særegen stil. Man kunne gjenkjenne dem uten problemer. Han på stasjonen hadde veldig lik stil, og så litt kjent ut. Vi smilte til hverandre mens vi stod der. Og holdt blikket litt.. Han ble hentet av et par som sikkert var foreldrene. Han snudde seg mot meg da jeg ble stående igjen og vente på bussen hjemover, det så ut som at han ville si noe.. Neste dag så jeg paret i en butikk på hjemstedet mitt. Hva er oddsene!? Hadde aldri sett dem før.. Jeg så litt rundt etter den kjekke fyren, men han var ikke å se... Senere samme dag var jeg innom en kiosk. Jeg stod å skulle bestemme meg for hvilket blad jeg skulle kjøpe da jeg så han. Han kom rett mot meg, smilte lett og svingte til venstre. Han ble stående borte ved pocketbøkene. Jeg ble skikkelig varm i kinnene, og hjertet slo litt fortere. Ble veldig overrasket over å se han. Vi så litt på hverandre, men jeg følte meg teit og ville ikke være for intens.. Jeg så "tilfeldigvis" hans vei da jeg gikk ut, han så på meg også. Da jeg var ute av kiosken så jeg at han gikk et stykke bak meg. Jeg gikk inn på en annen butikk, og borte var han. Har ikke sett han siden. Hadde så lyst til å spørre hvor han kom fra. At han virket kjent.. Men turte ikke. Jeg lurer jo faktisk på om jeg har sett han før, selv om jeg egentlig ikke tror det. Jeg ville nok lagt skikkelig merke til han tidligere også, tenker jeg. Hva annet er greit og ikke-creepy å evt. si til han/spørre om, hvis jeg ser han igjen? Jeg er nærmere 30 enn 25.. Og føler at jeg må skjerpe meg, for det er ikke normalt at folk på min alder holder på sånn der. Blir betatt av fremmede, kjekke menn. Men hører jo om par som møtes ved at de tør å snakke sammen når de tilfeldigvis er i samme butikk.. Synes jo ikke der er rare.. Skulle ønske jeg turte.. Det er en ganske god følelse å titte litt ekstra rundt for å se om jeg ser han igjen. Selv om jeg føler meg 15 år yngre enn jeg er, minst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå