Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjorde det slutt fordi vi fant ut at vi passet bedre som venner, og har hatt et ok vennskapelig forhold siden da. Litt av og på kontakt, gjennom facebook.

Men jeg er sliten av at han hele tiden skal konkurrere om hvem som har det beste livet. Etter at jeg fikk meg sambo og barn, har han vært helt kvalmende med detaljer om div damer, og andre ganger spør meg masse spørsmål om hva jeg har tenkt å gjøre i framtiden, om hva jeg jobber med og om hvordan vi har det i forholdet. Jeg orket ikke svare på alle spørsmålene, så jeg har bare sagt at jeg tar ting som det kommer og at livet er greit. Spørsmålene høres vell uskyldige ut i seg selv, men han prøver hardt å skal toppe over meg med hvor fantastisk godt han har det, at han gleder seg til å tjene masse penger når han er ferdig med bacheloren sin osv..

Jeg skrev til han at jeg syns det var ubehagelig at han skulle konkurrere mot meg hele tiden, for min del handler det ikke om å ha det bedre enn han. Og at han risikerer nå at jeg sletter han som venn. Han stoppet ikke etter det, så jeg slettet han. Det gikk fint en stund, men så dukket det opp en melding på facebook at han var så nedfor og trengte noen å prate med..

Så da la jeg han til igjen og så fortsatte han på samme måte..

Nå kjenner jeg at jeg ikke orker mer! Og vurderer å kutte han helt ut. Men kjenner det stikker litt, for jeg vet han ikke har noen venner, bortsett fra familien sin. Vi treffes aldri egentlig, prater kun på facebook.

Burde jeg slette han helt? Eller er jeg helt drittsekk om jeg gjør det?

Anonym poster: 10e68818389dea6833f36b37287e6fdc

Videoannonse
Annonse
Gjest Adera
Skrevet

Slett og blokker, du skylder han ingenting, det er hans jobb å skaffe seg venner.

• Liker 2
Skrevet

Irriterer han deg; slett han. Du trenger ikke være støttekonakt for ham.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, selvfølgelig er du ikke en drittsekk av den grunn! Slett han, med en gang bare.

Bruk heller tiden din på mannen og familien din. Det er ikke ditt ansvar at han ikke har noen venner.

Anonym poster: 4b188f82ebf756ed6512b5db8ce3965d

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo blokke han? :)

Anonym poster: 822fa8c0b193393345af43f07ec20927

Skrevet

Som de andre sier, slett og blokker på face.

Og så kan du blokkere han på e-post og telefon også.

Konsentrer deg om mann og barn. Du trenger ikke en slik energityv.

AnonymBruker
Skrevet

for meg hører det ut som han ikke har det så bra, og heller ikke har det så bra med at det er slutt.

Du trenger ikke å være venn med han for å være snill med han, men synes du skal si ifra på en ordentlig måte før du gjør det. Alle fortjener ordentlig kommunikasjon, si som du sa forrige gang, at dere kan være venner og venner på face om han slutter å grave i ditt liv, og grave frem detaljer fra sitt eget, men frem til da ser du at dere ikke er venner på face ellr i det virkelige liv.

-TS

Anonym poster: 387b64120f4e9e2e4640b2f7180d2e67

Skrevet

Det er bare idioter som beholder en eks som såkalt venn eller venninne.

AnonymBruker
Skrevet

Det er bare idioter som beholder en eks som såkalt venn eller venninne.

Og kun idioter dømmer andre på generelt grunnlag.

Anonym poster: b1bce1cc448ccad33359a316d221428d

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en sånn eks selv, han kontaktet meg kun hvis han skulle fortelle at han hadde fått seg dame (gjerne med detaljer om hvor flott hun var, hvor bra sexen var osv :roll:), ny jobb, var forlovet, barn på vei osv.

Jeg har han fortsatt på facebook, men disse samtalene har heldigvis gitt seg nå (er tross alt ti år siden det ble slutt ;)).

Anonym poster: fab7fb75904874ff86977d87ae20ce5d

Skrevet (endret)

Og kun idioter dømmer andre på generelt grunnlag.

Anonym poster: b1bce1cc448ccad33359a316d221428d

Jeg kaller en spade for en spade. Det er idioti å ikke kutte ut en eks.

Endret av Steinar40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...