Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :) Jeg trenger ny maskara, og trenger litt anbefalinger. Jeg liker veldig godt clinique high impact, men syns den er for vanskelig å fjerne. Så finnes det noen gode mascaraer som er lette å fjerne?

Anonym poster: a61953a74a42f843e6ed888e7f126050

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Max Factor - Clump defy

Skrevet

Jeg bruker den fra MakeupMekka, vannfast. Og fjerner den med cryoline fra Bioderma.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Le Volume De Chanel. Bortimot beste jeg har vært borti ved siden av Sexy Blacks fra Helena Rubinstein. Jeg gikk inn på kicks og la merke til de fine øyenvippene til hun i kassa og spurte henne hvilken mascara hun brukte, og vips så ble den med hjem :laugh: Til 300 kroner er den svært dyr, men den er virkelig verdt det. Du kan lese flere tilbakemeldinger om den HER på makeupalley hvor den allerede er på tops innen top picks.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Akkurat nå tenker jeg at jeg går for den siste til Bare Escensuals, med mindre den er mye dyrere i butikk da (trenger raskt, så har ikke tid til å vente på den trege shippingen til feelunique).

TS :)

Anonym poster: a61953a74a42f843e6ed888e7f126050

Gjest Raptuza
Skrevet

Oriflame sin nyeste mascara Hyper Stretch er veldig bra og min favoritt om dagen. Bør testes ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...