Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og nei, jeg er ikke interessert i denne venninna mi. Jeg treffer henne kanskje 3-4 ganger i året.

Kjente faktisk at jeg ble sur da jeg så det på facebook. Ikke fordi jeg vil ha henne, men fordi jeg også vil ha kjæreste!

Og jeg greier ikke unne noen andres lykke, tydeligvis! Og jeg får dårlig samvittighet, og føler meg som en råtten og regelrett dårlig person..

"Kommer jeg noengang til å få kjæreste igjen", er det som svirrer i hodet mitt akkurat nå.. :cry:

Prøver å ikke være selvmedlidende, men samtidig må jeg se realiteten i øynene. Har jo ingenting å by på, egentlig..

Anonym poster: c2ed44ea8591b04d6b02e20eb0e0ddcd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, gi deg. :(

Det er ikke du som er råtten og regelrett en dårlig person. Men forstår jo hvorfor du tenker dette.

Om det hadde vært mulig, så føler jeg meg litt skyldig selv og i hvorfor du føler det sånn.

Men ta meg på mitt ord nå. Du er en fantastisk person! Knuseherlig og nydelig.

Og smart og omtenksom. Du bryr deg så mye om de rundt deg. Du er en sjelden vare, skal jeg si deg.

Og alle som ikke VIRKELIG forstår det, fortjener deg ikke. Du er så god. Du aner ikke selv.

Jeg tror du kommer til å få deg kjæreste igjen fortere enn du aner!

Og du kan velge og vrake mellom hvem du vil nesten,

hvis du bare viser dem hvem du egentlig er. Jeg håper du innser det selv og en dag. :(

Anonym poster: 5a95b196b8a8515d750890ce6ac1fd8f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si en ting til, før jeg stikker og finner puten.

Jeg håper du selv ikke tror du ikke har noe å tilby.

For ett menneske hvert fall kan du være hele verden, og litt til.

Du har sikkert hørt dette tusen ganger før også, men jeg vil si det igjen;

Du har en nydelig personlighet. DU er nydelig. Og det er så godt når du bryr deg om noen.

Og skremmende nok, så har det så lite å si om andre bryr seg, om ikke du gjør det. Det sier litt.

Og du har en fantastisk humor. Jeg tipper du skulle ha klart å fått MEG til å smile når enn hvert fall.

Alt dette og mye mye mer! Den du virkelig er, på godt og vondt. Er et fantastisk menneske.

Og jeg håper at du ender opp med en, som ønsker å vise deg dette hver dag.

Og ikke har lyst være tulling nok til å tro noe annet og miste deg til slutt. Du fortjener kun det beste.

Anonym poster: 5a95b196b8a8515d750890ce6ac1fd8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...