Gå til innhold

dårlig samvittighet - en dag uten trening :c

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg har ikke trent idag :c (trener vanligvis hver dag)

men nå er jo det det at jeg har ikke følt meg helt bra heller.. har egentlig følt meg litt dårlig i hele dag. (svimmel, kvalm, mageknipe og ikke mist hodepine!), så egentlig så er jo det en god nok grunn? eller.. åå jeg har dårlig samvittighet :/ orket rett og slett ingenting idag.. hadde gym på skolen da! og det var etter det jeg begynte å føle meg skikkelig dårlig fordi vi hadde en stafett der en del av øvelsen var at vi skulle snurre rundt og rundt en kjegle, og det var helt jævlig :/ jeg klarte så vidt å gå etterpå fordi jeg var så svimmel, og etter det har jeg faktisk bare følt meg helt på tryne...

tok to paracetter for ca. en time siden pga. intense smerter i hodet og i magen, men de har ikke hjulpet noe særlig akkurat. jeg føler meg helst mer svimete og rar i hodet :/

vet ikke hva som går av meg idag...

jeg begynner å lure på om jeg har lavt blodtrykk eller noe, for det er ikke første gang jeg føler meg slik for å si det sånn.. men kan det være derfor, eller har dere du noen andre erfaringer og tanker på hva dette kan være? er det normalt kanskje.

Anonym poster: 53a6f18551af432e2fff249241760627

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noe sier meg at du er ung. Og da skal du ikke ha dårlig samvittighet for at du dropper trening en dag. Særlig ikke hvis du trener hver dag, har hatt gym på skolen i dag og ikke er i form. Da er det lov å ta det med ro.

Hvordan er kostholdet ditt? Spiser du nok og riktig mat?

Anonym poster: 30c96934717fc7005d43f8b4f97efb66

AnonymBruker
Skrevet

Du må ha hviledager innimellom. Ellers funker ikke treningen. Nå sier kroppen din stopp. Lytt til kroppen din.

Om du trener hver dag, så kan hende du går på en smell som setter deg helt ut over en lang periode.

Anonym poster: 8d44997934dd0277f45694c1ccf79774

AnonymBruker
Skrevet

Noe sier meg at du er ung. Og da skal du ikke ha dårlig samvittighet for at du dropper trening en dag. Særlig ikke hvis du trener hver dag, har hatt gym på skolen i dag og ikke er i form. Da er det lov å ta det med ro.

Hvordan er kostholdet ditt? Spiser du nok og riktig mat?

ok, takk for svar!

vet ikke hva dere synes er nok men jeg spiser som oftest 2 måltider hver dag, om ikke mindre men det er skjeldent.. ;)

AnonymBruker
Skrevet

ok, takk for svar!

vet ikke hva dere synes er nok men jeg spiser som oftest 2 måltider hver dag, om ikke mindre men det er skjeldent.. ;)

Håper egentlig du tuller. Men det er alt for lite, særlig når du trener hver dag. Ikke det spor rart du føler deg dårlig.

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Quote og svar til dette slettet. Daenerys, mod.

og nei -.- jeg tuller ikke... jeg har lenge vært småspist, og jeg vet ikke hvorfor. klarer ikke å få i meg mer uten å få dårlig samvittighet heller... ++ jeg blir kvalm

Endret av Daenerys
AnonymBruker
Skrevet

Skulle likt å si du var et troll, men med tanke på at det er beklagelig mange, især i alderen 12-18 år, som tror at to måltider om dagen og trening hver dag er veien til å få en kropp á la thinspo-bildene på tumblr. Så derfor: idiot. Iallfall om du faktisk tror dette her er bra for deg.

Spis skikkelig og tren med måte. Og lær deg grammatikk og dropp :c-smileys.

Anonym poster: fdcf49e13f2424647eeb55d4a472b4cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kan ikke du bare gå?.. troll meg mitt i ræva

og nei -.- jeg tuller ikke... jeg har lenge vært småspist, og jeg vet ikke hvorfor. klarer ikke å få i meg mer uten å få dårlig samvittighet heller... ++ jeg blir kvalm

Du skriver som en tullete, dum 12-åring, så det er vanskelig å ta deg seriøst ihvertfall. Oppsøk hjelpetjenesten for spiseforstyrrelser istedet for å kaste bort tid her inne. Du trenger profesjonell hjelp.

Anonym poster: 65e054221b6abd06459a1eb7690f7bc5

Gjest Daenerys
Skrevet

Kjære ts,

jeg stenger tråden din fordi ingen her inne kan fortelle deg hva som feiler deg. Jeg håper du tar kontakt med lege og får sjekket hvorfor du er kvalm og svimmel, og kanskje også tar kontakt med IKS, telefon 22 94 00 10 siden du spiser såpass lite og trener mye.

Daenerys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...