Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #1 Skrevet 4. april 2004 Hmpf! Bestillte sports-bh fra figleaves.com (kr 333,- )og innbilte meg at jeg hadde gjort ett godt kjøp samt at jeg slapp toll og annet plunder. Annså sjansen for at pakka ble stoppet i tollen som liten. Hmpf x 2! Fikk oppkrav på herligheten igår. Måtte betale mva + "Forenklet tollbehandling" (totalt kr 149,-) for å få pakken ut av posten. Noen som har samme erfaring? Var dette dømt til å skje?
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2004 #2 Skrevet 4. april 2004 Hmpf! Bestillte sports-bh fra figleaves.com (kr 333,- )og innbilte meg at jeg hadde gjort ett godt kjøp samt at jeg slapp toll og annet plunder. Annså sjansen for at pakka ble stoppet i tollen som liten. Hmpf x 2! Fikk oppkrav på herligheten igår. Måtte betale mva + "Forenklet tollbehandling" (totalt kr 149,-) for å få pakken ut av posten. Noen som har samme erfaring? Var dette dømt til å skje? I og med at du bestilte noe som er dyrere enn momsgrensen på 200 kroner så burde du tatt høyde for dette.
Musemor Skrevet 4. april 2004 #3 Skrevet 4. april 2004 Jeg har kjøpt BH derfra, og slapp heldigvis unna tollen 8)
-ida- Skrevet 5. april 2004 #4 Skrevet 5. april 2004 De tollreglene er noe dritt, og burde vært hevet for leeeeenge siden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå