AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Hei, jeg er en jente som har hatt samme kjæresten siden jeg var 17- 18 år. Vi har nå bodd sammen de siste 3 årene, og hatt både opp og nedturer. Forrige tirsdag kom hjem hjem tidlig fra jobb og fortalte meg at han ikke følte forholdet vårt fungerte lenger. Vi har hatt en del nedturer i det siste, mye irritasjon over småting, og jeg har følt meg såret fordi jeg ikke har fått omsorg eller oppmerksomhet fra han. Men i løpet av disse årene vi har vært sammen, har vi alltid kommet oss sterkere ut av sånne situasjoner.. Noen av tingene han nevnte var at vi er for forskjellige, gnisten er borte og at han ikke følte at noen av oss hadde det noe særlig greit. Så nå har han tatt med seg tingene sine og flyttet ut. Vi har kun snakket sammen kort siden dette skjedde for snart en uke siden. Vi er venner er ikke noe uvennskap mellom oss. Men jeg er knust, og i sjokk. Nå aner jeg ikke hvor han bor, hvordan han har det, hva han føler og hva vi skal gjøre fremover. Han ønsker at vi skal kunne være venner i fremtiden, men for min del er jeg usikker ettersom jeg fremdeles ønsker å være med han så vet ikke om jeg vil kunne klare å se han. Jeg lurer på om andre har erfaringer med en liknende situasjon? 7 år er lang tid av livet, og akkurat nå føles det bare som om jeg burde gi opp alt. Burde jeg vente til han kontakter meg, eller skal jeg kontakte han? Hvor mye tid skal man gi sin tidligere kjæreste? Det siste vi sa til hverandre før vi skiltes var "jeg elsker deg". Anonym poster: 9e1cf8ebbdc831a7c63f5df59788b608 Anonym poster: 411e6f9d6a304a114246085136db4b3e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 7 år er en veldig lang periode. Jeg kan ikke en gang forestille meg hvordan du har det nå. Anonym poster: ddd8bb60a577424416c7249dad39dbf7 1
Broken_1988 Skrevet 7. mai 2013 #3 Skrevet 7. mai 2013 Ja, 7 år er voldsomt lang tid. Er jo helt knust. Det slår meg hver gang jeg våker og går rundt i leiligheten. Den er tom og han er borte. Mest sannsynlig for godt Finnes det noe håp for at det skal kunne bli liv i hans følelser? Eller har han gått videre? Jeg vet at han er den beste for meg.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Det er vanskelig å si om det er noe håp om at dere blir sammen igjen. Er følelsene forandret er det imidlertid ofte vanskelig å gjøre noe med. Uansett bør du ikke ta kontakt med ham nå. Han gjorde det slutt og trenger tid for seg selv. Gå videre mitt ditt liv, prøv å fokusere på de andre gledene i livet ditt som venner interesser etc. Og prøv å ikke tenke på ham hele tiden (ja, vet det er lettere sagt enn gjort) Anonym poster: 82b78ea4dbc63eda6ca8d39e9ade907b
Broken_1988 Skrevet 7. mai 2013 #5 Skrevet 7. mai 2013 Takk for svar. Får høre fra alle rundt meg at jeg må gi han tid og prøve å tenke på meg selv. Men det er jo klart det er vanskelig. Har jo kun tenkt på han den siste tiden. Har gjort alt for han. Så håper han finner ut og setter pris på alt jeg har gjort for han, nå som han er alene. Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal ta fatt på dette kapittelet i livet mitt. For han virker det som om vi skal fortsette å være venner som før, han har sagt jeg skal få lov til å komme på besøk til han osv. Så mye som jeg ønsker dette nå, innser jeg at han ikke har de samme grunene for å ønske meg nær ham lenger. Og jeg tror heller ikke jeg vil kunne klare å se ham nå uten å gråte. Kjenner jeg får sommerfugler og blir litt småredd når jeg ser han er på chatten på face. Vi snakker ikke, men jeg ser at han er der. Tror aldri han har vært så mye på face som denne uken. Har da også bestemt meg for å ikke poste så mye, slik at han ikke aner hva jeg driver med. For han legger aldri ut noe, så jeg er veldig nyskjerrig på hva han tenker.
Broken_1988 Skrevet 7. mai 2013 #6 Skrevet 7. mai 2013 Hadde ikke alt vært lettere om kjærligheten hadde hatt et fasitsvar?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #7 Skrevet 7. mai 2013 Du er nesten bare nødt å vente på at han tar kontakt. Det vil ikke hjelpe å mase.. Vil han forsette, tar han kontakt. Anonym poster: caa62d1195045ae319ae85b92e009dd3 1
Gjest.22 Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Bra at han sa det slik han følte, selvfølgelig er det kjipt, men bedre at han sier i fra enn at han er utro også sier han ikke har følelser lenger som eksen min. Ikke ta kontakt med han, prøv å fyll opp dagene dine, tren, gå ut på byen og reis bort, det hjalp meg veldig værtfall lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå