Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid brukte dere på å bli sammen med mannen deres?

Er en del menn litt trege? :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du være litt mer konkret?

Skrevet

Min mann var ikke treg.

Vi møtte hverandre, flyttet sammen etter fjorten dager, forlovet oss etter to måneder, giftet oss etter et halvt år. Men det var for over tredve år siden.

Han er litt tregere nå. :ler:

Skrevet

Min samboer og jeg ble sammen etter fem dagers bekjentskap, vi er fortsatt sammen etter snart ti år.

Skrevet
Min mann var ikke treg.

Vi møtte hverandre, flyttet sammen etter fjorten dager, forlovet oss etter to måneder, giftet oss etter et halvt år.  Men det var for over tredve år siden.

Til å gifte seg? :wink:

Skrevet

Nei, vi har truffet hverandre og hatt mye kontakt på andre måter (mail, telefon, sms) i nesten et halvt år...

Jeg vet at han hadde en vanskelig periode i deler av denne perioden.

Desverre var det i denne litt tunge perioden hvor jeg gav uttrykk for hva jeg følte (i ren frustrasjon - usmart...) - fikk selvsagt ikke så mye klart tilbake...Uklar avvisning på en måte... Så kom han tilbake.

Han er ganske travel, men ikke avvisende. Har det ikke vanskelig lenger.

Jeg orker ikke kutte ut forløpig...Tror (håper!) kanskje han bare trenger litt ekstra tid... Men jeg vil ikke være bare venner.

Skrevet

Jeg vil ikke påstå at Saeriamannen var treg. Vi så hverandre for første gang i januar 2000. Siden jeg satt i resepsjon, var det naturligvis begrenset hvor mye vi fikk pratet. Alikevel ble vi kjærester og samboere den 11. mars. Vi forlovet oss 17. mai samme år, og siden har vi holdt koken. :D Vi er litt trege når det gjelder bryllupet. Vi har ikke satt dato enda, men vi vil ha enkelte ting på plass først, som fast jobb og gjerne et eget sted å bo.

Gjest Fighter
Skrevet
Min mann var ikke treg.

Vi møtte hverandre, flyttet sammen etter fjorten dager, forlovet oss etter to måneder, giftet oss etter et halvt år.  Men det var for over tredve år siden.

Omtrent sånn det var med oss også. Bortsett fra at vi ikke gifa oss før på ettårsdagen :P

Skrevet

Litt kanskje. Det tok 7 år fra vi begge likte hverandre til vi ble sammen..

Skrevet

Noen trenger bare mer tid..ikke bare menn. Har flere "treige" venninner.

Hvis du mener han er verdt å vente på,så trenger du jo ikke ha dårlig tid... Ta en dag av gangen,og ha det hyggelig når dere er sammen.

Hvis man legger for mye press på noen,kan jo det virke litt skremmende.

Skrevet

Han var kjappere enn meg-klar til alt før meg. Litt treg jeg :-)

Skrevet

Dette er, som det meste annet, HELT individuelt...

Mannen var ikke treg - han kom flyttende 13 mil etter et halvt år og var helt klar for å være kjærester etter første møte :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Mannen var ikke treg - han kom flyttende 13 mil etter et halvt år og var helt klar for å være kjærester etter første møte :wink:

:o *misunnelig*

Skrevet

:o *misunnelig*

Jepp - jeg var heldig og fikk pussig nok ikke panikk heller... :klø: :kul:

Skrevet

Her var det jeg som var treg. Han ville flytte inn med det samme :ler:

Vi traff hverandre i mai 2002 og han bodde stort sett hos meg til vi kjøpte hus sammen i august 2002 og forlovet oss julaften 2002 og vi gifter oss nå i juni.

Skrevet

Min var heller ikke treg..Bare hør: Vi ble kjærester samme dagen vi traff hverandre, han flyttet inn offisielt til meg etter 2 mnd. (hadde allerede vært uaffisielt samboere siden vi ble sammen) Vi kjøpte leilighet sammen etter 5 mnd., han fridde til meg etter 6 mnd, og vi gifter oss nå etter ca. halvannet år :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet

Om menn er trege? JAAA....

Man må presse på dem alt fra barn, til klær til valg..

De klarer bare å tenke på jobben sin og kamerater. Alt annet forstår de ikke så mye av. De tror kvinner synes dette er så veldig gøy...Not.

Jeg har gitt dem opp. De er jo som vegger og sekker hele gjengen. Faen, jeg skal være singel hele livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...