Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har glemt spillet mitt hjemme (The Sims 3 Rampelyset).. Jeg får ikke spilt! Er så irritert! Jeg prøvde å innstallere The Sims 3 Byliv Stæsj, men det kom at jeg måtte sette inn Rampelyset CD'en for å spille...

Den eneste utvidelsespakken jeg har igjen er Nightlife(?)... Vil den overskrive Rampelyset? :/ Vil spille, men har jo ikke den forbaska CD'en....!

Anonym poster: 3fc145a9b7ae4803b8724a9312348810

Skrevet

Du må avinstallere Rampelys siden den kom etter nightlife. Da kan du bruke spillet som kom ut før.

AnonymBruker
Skrevet

HELVETE!!! Da får jeg bare vente til jeg drar hjem.. Har kommet så langt med familien min, så det er uaktuelt. KJIPT ALTSÅ. :( Tusen takk for svar.

Anonym poster: 3fc145a9b7ae4803b8724a9312348810

Skrevet

Skal ikke si for sikkert, men jeg tror ikke familiene dine forsvinner når du avinstallerer Rampelys. Men som sagt, jeg er ikke sikker.

Skrevet

Skal ikke si for sikkert, men jeg tror ikke familiene dine forsvinner når du avinstallerer Rampelys. Men som sagt, jeg er ikke sikker.

Jeg tror ikke det heller. Jeg tror at de "tingene" man fikk med pakken forsvinner og blir erstattet med andre ting. Som klær og møbler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...