Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om disse personene?

Jeg synes det er utrolig ekkelt. Jeg har f.eks. sett gjentatte ganger butikkansatte (matbutikk, kledbutikk, restaurant!!!!) ikke vaske hendene etter toalettbesøk. Så utrolig uhygenisk!

Er jeg med en venninne pleier jeg å si: "ekkelt med de som ikke vasker hender" eller "den butikken skal ikke jeg kjøpe mat på mer". Personene reagerer ikke en gang. men er jeg alene synes jeg det er litt vanskelig å si i fra til vedkommende.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ikke vaske hendene etter man har tisset er jo en ting, men å ikke vaske hendene etter å ha bæsjet? That is just nasty!! :spy:

Skrevet

Jeg blir stadig overrasket over at slike folk faktisk finnes! En ting er om du er 3år liksom, da kan det godtas, men voksne oppegående mennesker? Æsj..

• Liker 1
Skrevet

Synes det er ekkelt uansett jeg!

En ting er jo om de feks bare har vært på toalettet for å fikse noe (ordne klær, skifte etc.). Men da pleier jeg likevel å vaske hendene slik andre ikke tror at jeg er urenslig. Tar ikke lange tiden heller.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har du fått sett det?

Anonym poster: 39fa775cdc1a567dbe13b3a46ea80391

Skrevet

Hvordan har du fått sett det?

Anonym poster: 39fa775cdc1a567dbe13b3a46ea80391

Hvis det er meg du spør...

Har selv skiftet klær osv på toalett og opplevd venner gjøre det samme. Går utifra at andre også gjør det.

Skrevet

Det er ikke så veldig hyggelig, nei. Vil alltids være noen som ikke gjør det. :P

Gjest MamaQuilla
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg sjelden har sett det. Kan faktisk ikke huske en eneste gang.

Skrevet

Men, TS, hvordan vet du at de har vært på toalettet om de kommer fra et bakrom i butikken? De fleste større butikker har jo eget toalett, og hos oss måtte vi gjennom flere rom før vi kom ut i butikken igjen, så en vanlig kunde kan helt umulig ha sett hvorvidt jeg vasket hendene eller ei...

AnonymBruker
Skrevet

Det er egoistiske mennesker med lite omtanke for andre!

Anonym poster: 4f21f1b304b2524167747d90545d19cb

• Liker 1
Skrevet

Syns det er utrolig ekkelt!! Men sier ikke ifra til folk som går forbi vasken på offentlige toalett for eksempel, det er jo ikke heeelt sikkert de har brukt toalettet, men mye bakterier på offentlige toalett uansett.

Ser som regel en tendens til at menn dropper håndvasken etter de har tissa?

Greit nok det ikke er mange bakterier involvert i akkurat det, men syns egentlig at man bør vaske hendene jevnlig utover dagen og da er etter dobesøk absolutt passende.. Bare tenk på så mange andre ekle ting vi tar på som vi ikke vasker oss etter..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å ikke vaske hendene etter man har tisset er jo en ting, men å ikke vaske hendene etter å ha bæsjet? That is just nasty!! :spy:

Når du har bæsjet tørker du deg og trykker på knappen for å trekke ned, og går og vasker hender.

Så kommer nestemann, tisset, tørker seg og trykker på den samme knappen ned avføringsbakterier fra den forrige og vasker ikke hendene etterpå.

Begge to avslutter forøvrig med å låse opp døren og ta på det samme dørhåndaket.

Anonym poster: e34d1da66b4df8cfd08f52a2ec82b249

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er ekkelt.. Veldig. Har dog lagt meg merke til at det oftere er unge menn som lar være å vaske hendene. Iallefall etter det jeg har lagt merke til.

Anonym poster: 671a0feb7b6fb19d387f2513a858279c

Skrevet

Syntes det er frastøtende med de som ikke vasker hendene. Kjæresten vasker seg ikke alltid når han tisser, og han var fått mange beskjeder om hvor ekkelt det er. :P

Har en ekkel historie angående akkurat dette.

Overnattet hos en kompis jeg var sånn halveis på gang med, og vi hadde lagt oss (samme seng men ikke noe annet en klining). Han måtte på do, og når han kom tilbake luktet det piss av han! Nasty! Ble ikke noe på han den kvelden for å si det sånn. Siste gang jeg var med han, men det er av andre grunner.

AnonymBruker
Skrevet

Det hysteriske 2000-tallet, må til og med vaske seg på hendene når man ikke har vært på do tilfelle noen skal tro at du har vært på do og ikke vasker de :O Huff, det ville vært ille. De bakteriene dere er så bekymret er over alt, ikke missforstå, er enig at man bør vaske hendene etter toalettbesøk, men det er begrensa hvor mange bakterier det er når man tar ut et papir å tørker seg. De bakteriene du finner når du trekker ned flushen på toalettet er over alt! Man vasker jo ikke hendene hver gang man har tatt i noe på et offentlig sted, det er IKKE bra for huden OG de som vasker hendene sjeldnere enn andre etter toalettbesøk har bedre immunforsvar. Takk for meg :)

Anonym poster: c38fc76d838de9b665ac5aa4389da8d7

Skrevet

Det hysteriske 2000-tallet, må til og med vaske seg på hendene når man ikke har vært på do tilfelle noen skal tro at du har vært på do og ikke vasker de :O Huff, det ville vært ille. De bakteriene dere er så bekymret er over alt, ikke missforstå, er enig at man bør vaske hendene etter toalettbesøk, men det er begrensa hvor mange bakterier det er når man tar ut et papir å tørker seg. De bakteriene du finner når du trekker ned flushen på toalettet er over alt! Man vasker jo ikke hendene hver gang man har tatt i noe på et offentlig sted, det er IKKE bra for huden OG de som vasker hendene sjeldnere enn andre etter toalettbesøk har bedre immunforsvar. Takk for meg :)

Anonym poster: c38fc76d838de9b665ac5aa4389da8d7

Tror ikke du vet så fryktelig mye om hygiene..... Antall bakterier spiiler ikke så stor rolle egentlig. Typen bakterier spiller en stor rolle og farten de formerer seg i. Generasjonstid heter det. 2 bli til 4, 4 blir til 8, 8 blir til 16 osv. Og dette skjer fort. De fleste bakterier må ha luft, varme og fuktighet for å formere seg. Hendene er derfor et perfekt formeringsted for dem.

Gjest Stronger
Skrevet

Jeg syns det er helt utrolig ekkelt!!! Ser jeg noen som ikke vasker hendene på offentlig toalett, så lurer jeg faktisk på hva som feiler dem. Det er rett og slett kvalmende..

Skrevet

Jeg syns det er helt utrolig ekkelt!!! Ser jeg noen som ikke vasker hendene på offentlig toalett, så lurer jeg faktisk på hva som feiler dem. Det er rett og slett kvalmende..

Jeg synes offentlige toaletter er så ekle, at det føles som jeg blir mer møkkete av å vaske hendene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg orker ikke å vaske hendene hver gang jeg er på do og tisser, jeg tørker meg ikke med henda! Men er jeg ute o.l så føler jeg at jeg MÅ selv om jeg ikke har vært på do en gang, nettopp pga om jeg ikke gjør det blir jeg sett på som en gris.

Anonym poster: 02bbf8d893b2d3191afffddea4a51196

Skrevet

Men, TS, hvordan vet du at de har vært på toalettet om de kommer fra et bakrom i butikken? De fleste større butikker har jo eget toalett, og hos oss måtte vi gjennom flere rom før vi kom ut i butikken igjen, så en vanlig kunde kan helt umulig ha sett hvorvidt jeg vasket hendene eller ei...

Har sett butikkansatte med skilt eller klær som tilsier at de jobber på senteret etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...