Gjest Marie Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Hallo godtfolk! Jeg sliter så fælt! Har vært sammen med kjæresten i 3 år nå og ting går greit. Han er veldig stabil, og kjedelig, men samtidig den snilleste i verden. Ikke liker han å reise heller, mens jeg elsker det, så føler jeg må mase meg til turer! Med andre ord, så er vi veldig forskjellig. Det er meningen at vi skal flytte sammen til høsten, og det er kanskje det som stresser meg mest! Føler jeg må finne ut av disse følelsene jeg sitter inne med... Det siste halve året har jeg begynt å tenke mer og mer på en gutt jeg har holdt på med før, la oss kalle han P og selvfølgelig er han også en av kjærestens nærmeste venner. (Kjæresten har ikke så mange venner...) Jeg tar meg selv i å tenke på P hele tiden, prøver å huske hvorfor vi ikke ble sammen den gangen for lenge siden.. Han var kanskje litt umoden og altfor på Nå er alt forandret, han har lagt om livsstilen, liker å trene/være aktiv, er glad i å reise og ønsker å bo i utlandet, akkurat som meg.. Føler jeg har vi har mer til felles enn meg og kjæresten.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hvordan vet jeg at dette ikke er en "downperiode" i forholdet eller om det er påtide å gå...? Har snakket med kjæresten flere ganger om at jeg kjeder meg i forholdet, og at det er alltid jeg som må ta insj til å gjøre noe, og han sier egentlig ikke så mye på det. Det er bare personligheten hans på en måte.. Kaller han kjedelig noen ganger, slemme meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå