Gjest Pterodactylkake Skrevet 4. april 2004 #1 Del Skrevet 4. april 2004 for to dager siden, sliter på meg ennå... jeg drømte at en typisk ungdomsfilm-gjeng to jenter og to gutter var på tur, også drepte meg og venninna mi dem ( :o ) hva som verre var, vi hang dem i søppelsekker så blodet dryppet ned, fra taket i tvstua mi, mutilerte ekle lik, og så tvang venninna mi meg til å vaske dem og klærne dems... Jeg er vanligvis en glad person uten trang til å drepe noen, eller kose meg med tanken på lik, så dette var et rett og slett mareritt for meg, får frysninger og skjelvinger også, og dessuten ligger denne tvstua rett mellom mitt rom og all annen verdens kontakt, så jeg tørte omtrent ikke å legge meg, hva kan DETTE bety? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 4. april 2004 #2 Del Skrevet 4. april 2004 ... at de guttevennene dere har er noen du egentlig ikke har så mye til overs for? ... *God knows....eller du?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danielle 73 Skrevet 4. april 2004 #3 Del Skrevet 4. april 2004 Dette er hva jeg fikk: Blir du skremt av en gjeng - kan du komme til å bli deprimert. dreper du noen - ønsker du forandringer, og du vil få det. (for å finne ut hvilken område forandringene kommer, må du se på symbolikken til den du dreper) Blod - ser du blodflekker, kan du få problemer med fienden. Blod kan også bety livsglede. Blir du redd blodet, ønsker du ikke vite sannheten. er det noen andre som blr, kan du komme til å trenge hjelp. tak - beskyttelses innstinkt eller beskyttelse generelt. Lik/død - endring i livet. Ikke død bokstavelig talt. vaske - vasker du klær selv, vil noen hjelpe deg. Kan også symbolisere at du ønsker en ny start i livet. Rengjøring - passe deg så du ikke gjør noe dumt. Håper det kunne være til hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pterodactylkake Skrevet 4. april 2004 #4 Del Skrevet 4. april 2004 Ga ikke så mye mening :-? ekle drøm, jeg er tilogmed redd for tvstua på dagtid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå