Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Deppa
Skrevet

Jeg er en 30 år gammel kvinne som har en del problemer..tydeligvis.

Jeg har et bra utseende(ifølge menn og kvinner) noe jeg ikke alltid synes selv, men til tider, ja-jeg vet jeg ser bra ut,men andre dager føler jeg meg som den styggeste og ekleste dama som fins.

jeg har store problem med menn..kun de jeg er interessert i da vel og merke.

Har jeg ikke interesse for dem på en kjærlig/seksuell måte så har jeg ingen problem med å prate med dem og å være meg selv.Av en eller annen grunn så liker dem meg for den jeg er og ikke bare mitt utseende.

Men når det kommer til menn jeg skal date eller noe så blir jeg så tåpelig.Klarer ikke å tenke før jeg snakker, sier for mye tull og skravler nervøst i vei om alt mulig.

Svarer de meg ikke på mld så føler jeg meg dritt med en gang og begynner å bli desperat og tenker at hva om de ikke vil ha meg? er jeg stygg, dum, eller hva?

Jeg har aldri problem med å få en mann på kroken for å si det sånn, men det er når jeg skal bli kjent med dem at det skjærer seg.

Jeg eier ikke selvtillit i det hele tatt.

.Har egentlig lyst til å ende mitt liv til tider for jeg føler det er ingen som jeg vil ha som vil ha meg.

Jeg er ganske trengende-dvs må ha bekreftelse på at alt er i orden hele tiden, må vite at den personen virkelig er interessert i meg og jeg vil være med ham ofte.Må ikke ha sex, men vil ha noen som holder rundt meg og som viser at de er glad i meg...

Føler jeg er desperat, og det tror jeg gutta også merker....

Men jeg klarer ikke å la vær å "mase" , har prøvd å være laidback, men eg klarer det bare ikje..

Har en lang historie bak meg med vonde ting som har skjedd, regner med at det er noe av årsaken til hvorfor jeg er som jeg er i dag.

Utad virker jeg sterk--er flink på jobb(livredd for å gjøre feil) osv, men hjemme alene sitter jeg å tenker sprø tanker om å ikke leve mer...

Beklager for et elendig og usammenhengende innlegg..men måtte bare skrive dette ned.føler meg så alene, og håper noen kan si noe som kanskje kan hjelpe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det bare er artig når jenta er like nervøs som meg selv.

Men om du møter disse mannfolk på byn eller via venner. Så kan du jo prøve å Møteplassen eller Sukker. Bli godt kjent før man møtes eller noe slikt.

Fungerer ikke for alle da men verd et forsøk om du ikke har prøvd det ut fra før av.

AnonymBruker
Skrevet

Ja.. La meg si deg noe som kanskje hjelper.

Hva har skjedd med deg? Hvor dårlig har du blitt behandlet? :(

Dette med at du blir snodig og irrasjonell når du er med noen du liker er ganske naturlig.

Det går som som regel over hvert fall, men akkurat der og da kan det føles ganske pinlig.

Jeg og er litt sånn, om jeg blir ukomfortabel noen ganger maser jeg heller mer, enn mindre, og det blir jo aldri bedre av det. Når det er sagt, synes jeg ikke det er negativ egenskap. Jeg ser det hos andre og jeg synes oftest at det bare er skjønt. Eller søtt, om en vil. :)

Men så, denne usikkerheten din, høres kjip ut. Om jeg en gang kan kalle det det.

Jeg skjønner jo at du ønsker bekreftelse, på mange måter. Men føler du selv at du ber om ekstremt mye, eller har du bare generelt fått for lite ? Jeg tror akkurat det, er avgjørende for hvorvidt om det burde gå utover selvtilliten din eller ei. Og hvordan mistet du den til begynne med?

Anonym poster: c3b1534a6e3d6299e37c590fabd5dd79

Gjest Papaya
Skrevet

Du har nok blitt dårlig behandlet og fått en knekk i selvtilliten ja. Kanskje ta en pause i deitingen og drive litt egenterapi? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...