rosett Skrevet 6. april 2004 #22 Skrevet 6. april 2004 Bøyer seg ja, men 90 grader høres litt vel mye ut, 45 høres mer gjennomførbart ut.
Nusse Skrevet 7. april 2004 #24 Skrevet 7. april 2004 Så det på Discovery (eller var det BBC Prime?) for noen dager siden' date=' på kvelden. De tok og scannet ett par som lå og elsket på komando inne i en slik scanner som slicer opp hele kroppen. [/quote'] Bra at det er noen som vil ofre seg for vitenskapen! What a Passion for Science!
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 7. april 2004 #25 Skrevet 7. april 2004 Penisen til typen min går an å brette sammen, sånn: U bare helt sammen... Men det er vel min feil :oops: :oops: Har klart å knekt den endel ganger når den har vært stiv :oops:
Gjest hummeren Skrevet 7. april 2004 #26 Skrevet 7. april 2004 når noe går over i å måtte bestemme vha infrarødt kan man la det forbli ukjent, og leve bedre som så
Gjest Virvar Skrevet 8. april 2004 #27 Skrevet 8. april 2004 Den blir jo slapp underveis da , og da er den jo nokså bøyelig. Så jeg tviler ikke på at det går an. Men hvorfor den blir slapp vet jeg ikke. Jeg kjenner den bedre når den er helt stiv enn når den er slapp. Tror gutten kjenner det uansett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå