Gå til innhold

Penis bøyer seg!

Fremhevede innlegg

Skrevet

En liten oppslysning. Penis bøyer seg faktisk i 90 grader i vagina under samleiet. Dette setter vel en strek over at menn stor de er formet som brød, er hard som stein og uttrykket "nail somebody" mister sitt løfte? Vel, vitenskap sier at det er desverre inte så..

=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja, men du vet; den bøyer seg ikke midt på!

Den bøyer seg fra skjøten!

De fleste vet vel at den kan bøyes ned til pungen og opp til magen når den er stiv..!?!

Skrevet

Nei, den bøyes litt under "hodet" på penis!

Skrevet

Det tror jeg ikke noe på...

*ber kjæresten prøve* :sjokkert:

Skrevet

What? Hvor har du lest dette Anafugia?

Bøye midt på? Sambo skal jammen få gjennomgå noen prøvelser i kveld :sjarmor:

Skrevet

*etter å ha forsøkt*

Selve hodet kan bøyes ganske mye faktisk!

Men like under hodet skal du slite litt...

Selve staken kan ikke bøyes 90 grader.

Var ganske morsomt å bøye hodet... :eeeh:

Skrevet

Så det på Discovery (eller var det BBC Prime?) for noen dager siden, på kvelden. De tok og scannet ett par som lå og elsket på komando inne i en slik scanner som slicer opp hele kroppen. Og overraskende nok så bøyer penis seg i 90 grader. Tro det eller ei. Så det selv.

Løyent at menn tror de er stiv som en påle, og så er den bøyd så MYE!!!

:o

Gjest Anonymous
Skrevet

den jeg har mellom låra er helt rett, og kan bøyes ved roten oppover, men det gjør vondt nedover og for langt til sidene!

Skrevet

Eh...okey, men det er det som skjer iallefall. Uansett hva du prøver på, nå. Det er det som faktisk skjer med penis under samleiet. Uansett hva du enn sier du føler. Den bøyer seg 90 grader opp mot venusberget til kvinnen.

Gjest Anonymous
Skrevet

skjer det når man ronker også?

Skrevet
Det er det som faktisk skjer med penis under samleiet.

Hvilken del av denne setningen var det du ikke forsto?

Gjest Anonymous
Skrevet

prøv å husk at det faktisk bare ble testet på et individ av rundt tre milliarder. er en mulighet for at dette, som mye annet, ikke gjelder "alle"

Skrevet

Det er klin umulig å bøye noe som helst like under hodet på min.... Er jeg unormal....?

Nei, det jeg kan tenke meg er at de mener at penis kan bøyes ved roten for å få plass i diverse stillinger. Noe annet virker merkelig. Jeg står knallhardt på at min ikke bøyer seg, og at myten om knallharde menn fremdeles består.... :wink:

Skrevet

Jeg har sett bilder fra infrarødt kamera, og der bøyde ikke penis seg, etter det jeg kan huske. Jeg tror nok jeg ville lagt merke til det hvis den gjorde det.

Gjest Anonymous
Skrevet
Eh...okey, men det er det som skjer iallefall. Uansett hva du prøver på, nå. Det er det som faktisk skjer med penis under samleiet. Uansett hva du enn sier du føler.  Den bøyer seg 90 grader opp mot venusberget til kvinnen.

Vel jeg kommer for min del aldri til å ha sex igjen. Dette høres farlig og vondt ut.

Cum

Skrevet

Kommer ikke dette helt an på hvilken kvinne og mann som har sex sammen? Jeg mener, ingen er jo skapt like i størrelse og form.

En kan vel ikke vise hvordan alle peniser oppfører under samleie, ved å vise et eksempel. Da måtte de vel ha prøv en stor gruppe, med ulike størrelsessammensetninger, eller?

Tenke tenke... :-?

Skrevet

Jeg har faktisk sett det samme programmet som anafugia... må si at jeg ble litt forbauset over å se ting bøye seg slik det nå enn gjorde..

Har bøyd og tøyd litt på meg selv og.. men får ikke til samme effekten.. men nå har jeg heller ikke sett hvordan den ser ut når jeg er inne i en vagina heller.. kanskje vanskelig å filme det slik på hjemmebasis :P

Dårlig sjekkelinje om en skulle ta "Hei, blir du med opp på sjukehuset for å sjekke om penisen min bøyer seg når vi har sex?" :ler::ler:

Skrevet

Dårlig sjekkelinje om en skulle ta "Hei, blir du med opp på sjukehuset for å sjekke om penisen min bøyer seg når vi har sex?"   :ler:  :ler:

:ler::ler::ler::ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

*sitter her og er noe forvirret* mener dere at den bøyes

slik: /

slik: ( eller

slik: L

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...