wildfire Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Hei! Jeg har holdt på sammen med en fyr over 1år nå. Jeg liker han kjempe godt, kan si jeg er forelsket, og har lyst å fortelle han hva jeg føler. Har tenkt mye på hvordan jeg skal si dette, vil ikke overlumpe han med alt jeg sitter inne med på en gang. Kan man si det så enkelt som at jeg liker han veldig godt, og se om han svarer positivt eller negativt på det, og ta det derfra? Er veldig usikker på hva han føler nemlig. Vi har mye sex, trener sammen, er ute med kompisene hans og slikt. Han er veldig på at ting om oss ikke skal ut på facebook, men vi kan være sammen på byen offentlig? Vi har holdt denne "flørten" veldig hemmelig, noen av vennene hannes vet det, men ingen i familien. Når vi er sammen har vi det helt fantastisk, finner på ting sammen og ler, han tar på meg på offentlige plasser, også når vi er alene sammen. Pusking, holder hånda mi, blunker til meg, men vi kysser aldri? Har skjedd en sjelden gang. Når vi ikke er sammen (bor litt på avstand) blir ting så annerledes. Jeg tenker på han hele tiden, hva han gjør, hvem han er sammen med -jeg sliter meg ut! Jeg kan sende han sms, jeg får svar, vi prater masse, han kommer med komplement, han er snill og søt. Av og til tar han selv kontakt. Hvis jeg blir stille en uke kan han sende meg sms, eller skrive til meg på Facebook. Så det virker jo som han bryr seg? Vi sendte sms hele tiden før, men det er kanskje normalt det avtar litt med tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå