AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Vel, jeg har en venninne som er fryktelig snill og grei og alt det der, jeg kaller henne Mali. Hun er nydelig å se på, verdens snilleste, men også utrolig ondskapsfull og full av faen! Hun er bare 20-år, og jeg vet at hun synes det er gøy men det kan kanskje bli litt mye om en ikke kjenner henne. Nå er vi en veldig tett gruppe, vi har vokst opp sammen, og er gærne stortsett hele gjengen. Men hun mååå gjøre noe hele tiden. Her om dagen hadde vi vennekveld, da en annen venn sovnet. Første Mali gjør, er å løpe bort i kjøleskapet å hente skinke, majones, ketchup osvosv. Så hadde hun dette på skinka, og klistra det i hele ansiktet til denne vennen, før dette hadde hun vann med masse sitron i, i en bøtte over døra... Det klassiske trikset, og selvsagt fikk noen bøtta rett i hue og ble søkkvåt og øynene må nok ha svidd en del. Merket da at det kanskje var litt vel barnslig. Bruker også å gjøre sånne ting til daglig, klingfilm i dører, tegnestifter over alt osvosv. Men ikke nok med dette! Hun og noen andre venner av meg ELSKER å ødelegge ting! De knuser ruter hos hverandre(på gøy...... HEH), ødelegger dører, ødelegger bilene til hverandre osvosvosv, altså helt UTROLIGE ting. Jeg synes det er gøy en gang i blant, men blir liksom "litt" lei....... Hva hadde dere tenkt??? Anonym poster: 581e34668c46463a12b13946c30d2cc6
Gjest LadySizz Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 At det er på tide å begynne å bli voksen når man har passert 20år. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #3 Skrevet 6. mai 2013 At dere har stagnert et sted i 11-12 årsalderen. Anonym poster: 96f481f2ce86aa355be45c8cba38c8fe 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #4 Skrevet 6. mai 2013 1) At dette er en fremmed verden for meg. 2) At det du sier om at denne jenta er "verdens snilleste" er så langt ute på jordet du får det, helt uavhengig av hvor mye dette er ment som spøk. Anonym poster: 2bfd3741d2b0265abc42f30d6f76dd69 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #5 Skrevet 6. mai 2013 Hva faen? Knuser ruter på gøy, legger ut pranks over fuckings alt, griser mat inn i trynet på folk som sover? Aldri fred å få, jo. Hadde skjelt henne ut på flekken, for en idiot. Anonym poster: 7c0fbe12477918bc61f1158ff27f8172
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #7 Skrevet 6. mai 2013 ts her. Det er, bokstavelig talt, aldri fred å få! Men det nytter ikke å si noe til dem heler, vettu. Det som er, er at de gjør teite ting, så gjør de opp for det med å være snille og gavmilde.(Når noe blir ødelagt får en bestandig nytt etterpå, men hvor lenge har du det nye før dèt også blir ødelagt.........?) Anonym poster: 581e34668c46463a12b13946c30d2cc6
awesome. Skrevet 6. mai 2013 #8 Skrevet 6. mai 2013 Jeg blir flau av å være på samme alder som venninnen din. I tillegg synes jeg dette høres slitsomt ut, personlig hadde jeg ikke orket å være venn med noen som ødelegger tingene mine. Skinke og majones i trynet til noen som sover trodde jeg man var ferdig med på barneskolen. Men er det bare du som er lei eller hele vennegjengen? Hvis det bare er du som føler du har vokst fra slike påfunn, kan du prøve å utvide vennekretsen din og omgås med andre folk. Hvis det bare er hun som har merkelig sans for humor, kan kanskje hele vennegjengen ta det opp med henne?
Gjest Adera Skrevet 7. mai 2013 #9 Skrevet 7. mai 2013 Eg hadde tenkt at det var på tide å finne seg noen nye venner som ikkje oppførte seg som drittunger med null respekt for andres eiendom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå