Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Her sitter jeg "lenket" til senga med alt for mange tanker. Ble operert med laparoskopi tirsdag 30. april, og fikk fjernet tre cyster. Operasjon markerte start for prøveperioden til meg og mannen min, nå venter vi bare på at kroppen min skal komme i bedre form.

Tingen er vel at vi tyvstartet litt før jeg ble operert. Jeg sluttet på minipiller i slutten av februar, og hoppet av i svingen i en periode. Da jeg fikk vite at laparoskopien ikke var farlig i forhold til graviditet, og siden sjansene for at jeg faktisk skulle bli gravid var så små, valgte vi å ha ubeskyttet sex flere ganger, uten at vi aktivt prøvde. Jeg har gått på cerazette i ca. 10 mnd. da jeg sluttet, og p-piller i ca. 7 år før det. Mistet mensen helt under bruk av cerazette, og har ikke fått det etter pilleslutt.

De siste ukene har jeg opplevd å ha en helt ekstrem luktesans. Søppelet stinker, marsvinburet stinker, skoene i gangen lukter virkelig ille.. Aldri opplevd å reagere noe særlig på disse luktene før. Mannen min forstår ikke hva som kan lukte sånn, for han kjenner ingenting, mens jeg ikke klarer å fokusere skikkelig på andre ting pga. lukten.

Jeg har også hatt murringer i magen, og tenkt at nå kommer mensen snart. Vet jo ikke når den skal komme i og med at jeg ikke har hatt mensen på over 10 mnd. I forkant av operasjon opplevde jeg at jeg blødde litt etter en tur på toalettet. Dette var 26. april. Tenkte med meg selv at det var typisk min flaks at mensen skulle komme noen få dager før operasjon. Jeg pleier aldri å ha mellomblødninger. Hadde heller ikke hatt sex den dagen/dagen før, så tvilsomt at det var en rift.

Det ble med den ene gangen, og jeg har ikke tenkt noe mer over det før nå. Nå er det noen dager siden operasjon, og det er helt klart at jeg kjenner det på kroppen at jeg er operert. Har hatt mye smerter, men kjenner ikke så mye lengre, dersom man ser bort i fra at sårene klør og stikker innimellom. Det som derimot har begynt å plage meg nå er kramper i mage/bekken. Kan minne om mensmurringer, bare litt verre. Om det føles verre pga. operasjonssårene er mulig. Jeg føler meg også konstant sulten, selv etter en stor porsjon middag.

Så nå sitter jeg her å leter etter flere tegn, samtidig som jeg prøver å overbevise meg selv om at det ikke er noe. At dersom det er noe så er det ettervirkninger fra operasjon. Har tatt en negativ graviditetstest-strimmel bare på gøy. Vet at det er alt for tidlig å teste..

Trenger bare å lufte det.

Anonym poster: feadc221249b955c6fcb6d6ef75ec286

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jaja, jeg får være alene med tankene mine da :)

AnonymBruker
Skrevet

400 lesere.. men greit nok. Jeg kan fortsette å skrive for meg selv :) Jeg har nå fått skikkelig ømme bryster og tatt to graviditetstester som har hatt to svaaaake streker. Moren min så dem også, det er ikke bare jeg som ser syner. Hmmmmm.

Skrevet

Satse på at de blir sterkere etterhvert da. Ønsker deg lykke til :Nikke:

Skrevet

Masse lykke til! Håper virkelig det er et lite nurk! :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Kan virke som du er gravid da :gravid::) Spennende :)

Anonym poster: a19c84a0e7611c96780d95e41d539d01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...