AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #1 Skrevet 6. mai 2013 Jeg har en mor på 65 som jeg tidvis strever med å forholde meg til. Historien er at hun er nå frisk fra kreft, men har blitt veldig selvopptatt. Nå skal jeg besøke henne og har med min datter på 7 mnd. Jeg spurte om hun kunne kjøpe litt grøt og bleier, og fikk henne til å notere dette ned..Nå har hun ringt og kjører "guilttrip" på meg for at hun også har handlet tøy! Jeg sa at hun ikke skulle kjøpe noe annet. Og vel jeg hater når hun kjøper ting og angrer, og så bruker det mot meg ("ja huff nei nå har jeg vært å handlet og kjøpt masse tøy og er sliten..stakkars meg osv") Og hun bruker denne shoppingen mot meg om det skulle dukke opp noe vi er uenig i, om jeg sier hun ringer mye og maser ..(Du har fått så mye og så sier du imot meg) Jeg har ikke et behov for en mor meg fordi jeg ikke føler at hun er en mor lengre. En mor skal bygge opp, støtte og styrke sine barn. Men henne er det alltid "stakkars meg" - hun ringte på dagen jeg skulle ha den første ultralyden med barn nr 1, og snakket om seg selv og sykdom. Hun sviker meg gang på gang, og jeg drømmer ofte at hun skader barnet mitt. Hun har ofte såret meg som barn da hun ikke respekterte at jeg hadde følelser, og hun jagde meg med kniv også.. Jeg greier ikke å glede meg til å se henne igjen, for jeg vet at besøket består av stadige "guilttripper" - HUFF nå må hun lage kake, HUFF nå får hun besøk og må rydde - Når hun SELV er den som bestemmer seg for å lage kake..Når hun SELV er den som inviterer. Og ja så setter hun alle oss ungene mot hverandre. Stadig får jeg høre - Har du hørt hva din søster sa..hva din bror sa..hva din far sa..og ikke sa. osv. Famiie er noe dritt noen ganger. Anonym poster: 661e537f5fb1680401d0cd9f0b5d4191
Gjest MamaQuilla Skrevet 6. mai 2013 #2 Skrevet 6. mai 2013 Du må ikke ha kontakt med moren din om du ikke vil det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå